almond Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Lurer på om metoden din fungerer med "dårligere" lag. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Lurer på om metoden din fungerer med "dårligere" lag. Testa den med QPR en sesong.Kjøpte inn 6-7 spillere, og vips var jeg i Premier League sesongen etter. Kom meg langt i begge cupene (4-5 runde?) så det funket greit. Men jeg vet ikke hvor godt det fungerer med andre lag. City har jo 100-120 millioner pund å bruke på nye spillere hver sesong. Hver sesong blir det altså en klasse-spiss :-) Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg spiller med en litt anderledes save, fikk tak i en oppdatering med World XI, eller verdenslaget på norsk. Problemet der er at jeg ikke har noe reservelag, hvordan fikser jeg så de får være med å spille i reserveligaen? Jeg har ca 20 spillere der, så har nok til å starte ett lag, men jeg hadde ikke 20 spillere, da jeg fikk invitasjon til juniorlaget mitt. Kan det ha noe med saken å gjøre, at jeg ikke hadde nok spillere der? Noen som vet ? Takker Lenke til kommentar
mopani Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Skal starte opp med en ny fil nå, men veit ikke hvilken klubb.. Jeg pleier vanligvis å spille med Vif , bayern og Manchester United.. Men, begynner vel kanskje å gå litt lei.. Noen tips til lag med mye moro å jobbe med? Er faktisk ikke helt sikker på om jeg vil ha en klubb med mye penger, eller en med lite.. Kom gjerne med noen forslag.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Parma i italia er moro. Roma, om du vil ha penger, Milan. Sevilla, Villareal, Atletico er noen. City ? Handlelag er jo "gøy" Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tottenham, mye potensial og penger! Napoli (italia), enda større potensial, veldig gode spillere og mye penger! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Jeg spiller faktisk med Lillehammer på FM atm, og jeg storkoser meg. Endte på 7. plass første sesongen, var spåd på siste. Og det er jeg også 2. sesongen. Men ligger på 2. Bak Rosenborg 2 som ikke har tapt etter 15 kamper. Endret 11. september 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 QPR, Tottenham, Haugesund, Alta(sameboe), Atlanta, Sevilla, Cadiz Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Napoli (italia), enda større potensial, veldig gode spillere og mye penger! Napoli ja. så de hadde en del gode spillere Vurderer å spille med dem i FM 2010, om ikke jeg skal bruke en av de som er nyopprykka i Premier Leadue Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er kjempegøy å spille med dem Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja, artig å ta noe nytt og ikke fullt så kjent! Nå har jeg prøvet og feilet litt med Man utd og roma, men må si det ble gøyere når jeg shifta til det brasilianske Coritiba, der jeg ikke kjente noen av spillerne fra før av Lenke til kommentar
mopani Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Starta en fil med Arsenal, og det går strålende hittil! Leder serien etter 6 kamper, 2poeng foran Man U Har henta Moutinho fra Sporting, og Ochoa fra America(mexico) Noen tips til en god spiss? Stort sett bare Adebayor som spiller bra og scorer.. Noen som har noen erfaringer med Balotelli fra Inter? Endret 12. september 2009 av 320_coupe Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vagner Love er ein av dei beste spissane på spelet. Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Starta en fil med ManCity, med bare spillere som er maks 25 år. Gjennsomsnitts alderen er 21år Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vagner Love er ein av dei beste spissane på spelet. Kjøpte Vagner Love til City, og en sesong skårte han 36 ligamål på 38 kamper. 55 mål på 60 kamper totalt. Klasse-spiss! Starta en fil med ManCity, med bare spillere som er maks 25 år. Gjennsomsnitts alderen er 21år Guardado er en av de beste venstrebackene / wingbackene / vingene i hele spillet. Forsøker alltid å kjøpe han! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Endelig fått pcen min tilbake, så nå blir det FM igjen. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det mulig å installere FM på en skolepc? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 JesharushaN: Ja, jeg gjore det Funker fint! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kommer helt ann på rettighetene, jeg får innstalert det, men ikke oppdatert DirectX slik at jeg får den dll fila. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Takker for svar. Skal prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå