DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Veldig greit at jeg får lønn den 12. november da. Gleder meg som faen nå! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kjenner FM-abstinensene begynner å kommer nuh, perfekt timing nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Næærmer seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har på følelsen at jeg kommer til å være trett på jobb de siste dagene i uka som kommer Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvordan man adder ny manager i et existerende spill? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har på følelsen at jeg kommer til å være trett på jobb de siste dagene i uka som kommer Jeg har også på følelsen at skolearbeidet mitt (på skolen) kommer til å være noe laber Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvordan man adder ny manager i et existerende spill?Legg til manager, rett ovenfor avslutt spill? Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Den er grå og kan ikke trykkes på? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Den er grå og kan ikke trykkes på? pga at det er en demo. Endret 9. november 2008 av kinag Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gleder meg som bare faen til fredagen nå!!!!! Det blir så jævlig vilt å innstallere FM 09. Men denne uka kommer til å gå sykt sakte jo mer jeg tenker på spillet. Lurer på om jeg ikke skal kjøpe spillet i friminuttet og si at jeg er syk eller noe og gå hjem... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gleder meg stort nå jeg også, skal bli deilig å gå innom butikken å kjøpe det på vei hjem fra skolen på fredag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor snakker alle om fredag? På førsteposten står det da 11. november og det er jo tirsdag! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det må være en brutal feil, spillet kommer ikke ut før fredag. Skulle selvfølgelig ønske det var på tirsdag, men det er det nok ikke.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Faen Nå ble jeg litt skuffet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Haha, nedtur Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Må få denne tråden i mine innlegg. Har forhåndsbestilt fra AS og håper jeg får den på torsdag... Noen andre som har fohåndsbestilt?? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen andre som har fohåndsbestilt?? Ikke jeg ihvertfall, det gidder jeg aldri å gjøre, satser bare på at jeg kan skippe timen den dagen forså å kjøpe det Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er ikke FM09 til salgs allerede da? har jo vært til salgs på spaceworld etc her i skien i mange dager. sto ihvertfall 10 stk eller no i topp 5 hylla som kunne kjøpes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sikkert på at det ikke bare var forkjøp da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror dem ikke har lov til å selge FM før lanseringsdatoen, tror det er maks dagen før elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå