Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener det holder med en 6*-trener i hver kategori + at assistenten har alle kategoriene (for å gi best mulig treningsrapporter). Kanskje også tre-fire juniortrenere som også går over alle kategorier evt et par hver for å få trenere i de kategoriene med høy "working with youngsters".

 

Jeg sliter forøvrig litt med at juniorene jeg henter inn aldri blir så bra som håpet. MÅ de matches med A-laget i ung alder for å i det hele tatt ha noe som helst håp om å få mer enn 2 gule stjerner i ability?

 

Har forsøkt å sende dem til Aberdeen på lån (er Liverpool selv), men der får de kun spille for reservene... :thumbdown:

 

Når jeg spiller ordentlig (dvs ikke kun kjøp og salg av spillere, og holiday resten av året), lar jeg juniorene få sjansen titt og ofte.

 

Hvis de får sjansen på lån, får de lov å dra. Men alltid på en klausul om at jeg kan hente spillerne tilbake. Jeg ser ikke poenget i å ha dem på benken i en bakgårdsklubb, og da tilkaller jeg dem.

 

De beste får sjansen på reservelaget. Ellers så satser jeg på å ha rundt 17 a-lagsspillere av høy klasse, og supplerer med reserver. Da får reservene sjansen på a-laget i løpet av en sesong, samt juniorspillerne hvis de briljerer.

 

Kjøpte en russisk 16-åring (Konsetov?) som er 21 år nå, og har tatt plassen til Alves på høyrebacken. Han er i verdensklasse og leverer varene. langtidskontrakt :-)

Lenke til kommentar

Har selv startet en game med Bradford nå (League 2)

 

Er i min fjerde sesong nå, og spiller i PL, dvs direkte opprykk fra League 2, 1 og CCC.

Siden jeg sitter på jobb får jeg ikke kommet med noen screens enda, men husker iallefall første laget mitt. Fikk hele 225 mill og handle for da jeg startet PL, noe jeg syntes var meget merkverdig siden jeg bare hadde 50 mill i balanse, men klubben vil nok kjempe for å holde seg oppe.

Har knapt brukt penger på transfers før jeg kom opp til PL, har vært en jævel på å signere bosmanspillere, og folk som har mistet kontrakt.

 

Laget er nå:

 

Itandje

Bardsley - Dervite - Rodwell - Goossens

Lennon - Richardson - Appiah - McSheffrey

V. Anichebe - Marcus Berg

 

På benken har jeg spillere som :

Melchiot

K. Schmeichel

DeMerit

Kazmierczak

Gulsvik :p

og fler som jeg ikke husker.

 

Satser på å holde meg i PL, sanker poeng jevnt og trutt på hjemmebane, mens på bortebane har jeg tapt alle kampene mine, untatt 2-1 seier over Tottenham :)

Lenke til kommentar

Hoho, stram linje ja. :wee:

 

Jeg hadde Fabio Quagliarella en halv sesong med QPR i PL, før han ble tvangssolgt.

Han skorte 11 mål på 20 kamper for meg, og jeg fikk 230 mill. for han fra Juve. :)

 

Var vanskelig å finne erstatter som ville til klubben men klarte å skaffe Tsvetomir Todorov, stortalent når spillet begynner.

(skjønner btw ikke at Quagliarella ville til QPR :D)

 

post-183068-1249488097_thumb.png

Lenke til kommentar

Hei folkens... Har reinstallert pc'n min nå. Og så har jeg installert managerspillet igjen også. Men når jeg skal starte spillet dukker problemet opp.

Det står at jeg må aktivere spillet.

Siden jeg ikke har internett så bruker jeg telefon registreringen.

Taster inn masse nummer fram og tilbake og fram tilbake fram fram fram;)

Så sier hun plutselig at den registreringskoden jeg logger meg inn med (manualkoden) har (expired) gått ut!

Hva f... gjør jeg for å få dette til? Eventuelr hvor registrerer jeg dette på nytt så jeg får spilt?

 

Håper noen kan svare meg på dette.... Kriiiiise... Hehe..

Lenke til kommentar

Er kommet til 2020, og nå er det bare Messi og Fabregas som holder fortet for meg. ellers har jeg fått unggutter som gjør det bra.

 

Kosmin er verdens beste unggutt!

 

er blitt verdens mest suksessfylte manager med min mikrostyring. kjøper og selger spillere i juli og august, og tar ferie resten av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...