Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg installerte FM igjen nylig, men så oppstod et problem jeg ikke har hatt før.

Når jeg starter et nytt spill, helt til jeg trykker fortsett spill. Det som skjer da er at spillet bare lukker seg uten noen slags melding eller error.

Jeg kan heller ikke laste inn gamle savegames, det skjer ingenting når jeg prøver å laste de inn.

Har prøvd reinstall.

Jeg har oppdatert alle drivere og har en veldig sprek maskine, kjører Vista 64 Ultimate.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg installerte FM igjen nylig, men så oppstod et problem jeg ikke har hatt før.

Når jeg starter et nytt spill, helt til jeg trykker fortsett spill. Det som skjer da er at spillet bare lukker seg uten noen slags melding eller error.

Jeg kan heller ikke laste inn gamle savegames, det skjer ingenting når jeg prøver å laste de inn.

Har prøvd reinstall.

Jeg har oppdatert alle drivere og har en veldig sprek maskine, kjører Vista 64 Ultimate.

Du seier du har innstallert FM igjen, då spelte du sikkert med ein annan patch. Prøv å innstalere den nyeste patchen (9.0.3.).

Lenke til kommentar
Haha, herlig Trikrin. :wee:

Alle kan ikke kjøre mikro-styring og kontrollere hver minste bidige detalj i spillet :-)

Selv så har jeg valgt å bare kontrollere enkelte aspekter av spillet, og det er å kjøpe å selge spillere. Og jeg er jo tidenes mestvinnende manager, så det fungerer :-)

Messi begynner vel å nærme seg 30 i dette savegamet

Lenke til kommentar

Tok en installasjon av FM igjen, var faktisk litt gøy å starte igjen. Noen som vet om anbefalinger til kjøp av spillere?

Er også på utkikk etter en pen og ryddig skin som helst er lys (hvit) elns. :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, men er det ikke morsommere å finne gode spillere selv? Jeg kan liste opp de som blir verdensklasse om noen år, men er det verdt det, bare fordi du kan skryte av det her? Er jo bare et spørsmål om tid med visse spillere.

Lenke til kommentar

Raste: Standardskinnet til FM er jo ett lyst og ryddig skin.

Har desverre ingen sånne skins å anbefale, liker de best mørke jeg.

Enig med TomHel btw; artigere å gjøre alt selv, så har du noe å være stolt av! :)

Hvilket lag er du?

Lenke til kommentar

Det beste er å enten ta over et middels/dårlig lag i hvordan som helst kjent liga å gjøre det bedre og bedre, eller å ta over et lag nedi ligasystemet å rykke opp til øverste på minst mulig tid.

Har akkurat startet et nytt savegame med TIL(middels lag altså^^ Er jo TILsupporter irl så).. Kjøpt Louis Pedro for 3-4 mill nkr og rensket opp i trenerstallen, ny assman, nye fysios, ansatt speidere.. Spilt 2 treningskamper hittil iom at jeg nettopp starta, 3-1 over Start, Louis Pedro scorte. 4-0 over Norrköping elns, Pedro med assist ^^

Og solgt Ramovic for 55 mill til Chelsea(fikk bud fra 5 klubber, bla. Chelsea og Barca), ettersom jeg alltid får problemer med Ramovic som TILmanager :p

Samt at jeg har fått Moldskred og Reginiussen til å signere kontrakt til 2011 :D

Endret av Emilkake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Så går du inn i FM, og instillinger, og utseende, også tar du på last inn nytt skin elns. og en ting til som virker logisk, husker ikke i farta. Bare prøv av og på med alt, som kan ha noe med det og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...