Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Noen her som har valgt seg et lag i tippeligaen og en del på det?

 

Trenger noen tips på noen gode spillere jeg kan kjøpe, har allerede spilt 1 sesong og vant både cupen og serien.

 

Men tips taes gledelig imot. Maxpris for en spiller er vel 30 M.

Yaw Ihle Amankwah, Rune Bolseth, Tore Reginiussen (kan du vel få gratis).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har valgt seg et lag i tippeligaen og en del på det?

 

Trenger noen tips på noen gode spillere jeg kan kjøpe, har allerede spilt 1 sesong og vant både cupen og serien.

 

Men tips taes gledelig imot. Maxpris for en spiller er vel 30 M.

 

 

Anbefaler på det sterkeste Christer Kleiven!

Jo Sondre Aas, er også ganske god, kommer litt ann på hvordan lag du har da..

Marquinhos (spiller på Internacional) er den beste spilleren jeg har hatt! scorer så og si hver eneste kamp. ble toppscorer i tippeligaen denne sesongen. men kjøp han fort, det går ikke mange sesongene før han blir veldig dyr..

Endret av Superalex1
Lenke til kommentar
Noen her som har valgt seg et lag i tippeligaen og en del på det?

 

Trenger noen tips på noen gode spillere jeg kan kjøpe, har allerede spilt 1 sesong og vant både cupen og serien.

 

Men tips taes gledelig imot. Maxpris for en spiller er vel 30 M.

 

 

Anbefaler på det sterkeste Christer Kleiven!

Jo Sondre Aas, er også ganske god, kommer litt ann på hvordan lag du har da..

Marquinhos (spiller på Internacional) er den beste spilleren jeg har hatt! scorer så og si hver eneste kamp. ble toppscorer i tippeligaen denne sesongen. men kjøp han fort, det går ikke mange sesongene før han blir veldig dyr..

Klarte du å få Marquinhos til Norge? :blink:

Lenke til kommentar
Noen her som har valgt seg et lag i tippeligaen og en del på det?

 

Trenger noen tips på noen gode spillere jeg kan kjøpe, har allerede spilt 1 sesong og vant både cupen og serien.

 

Men tips taes gledelig imot. Maxpris for en spiller er vel 30 M.

 

 

Anbefaler på det sterkeste Christer Kleiven!

Jo Sondre Aas, er også ganske god, kommer litt ann på hvordan lag du har da..

Marquinhos (spiller på Internacional) er den beste spilleren jeg har hatt! scorer så og si hver eneste kamp. ble toppscorer i tippeligaen denne sesongen. men kjøp han fort, det går ikke mange sesongene før han blir veldig dyr..

Klarte du å få Marquinhos til Norge? :blink:

 

Ja, men det må sies at det er to forskjellige spillere som heter Marquinhos..

post-169576-1249070682_thumb.jpg

er jo nesten helt identiske.. :p

Han til venstre er min.

Endret av Superalex1
Lenke til kommentar

Prøv å få tak i Louis Pedro fra feyenoord(tror jeg, en nederlandsk klubb iaffal).

 

Han er 18 når spillet starter. Som TIL fant en av speiderne mine Pedro i 2009. Jeg måtte punge ut 18 mill, men han var en av de beste spillerne i TL gjennom flere sesonger, bidro til MANGE mål og assist, over 7,2 i snitt hver sesong. RBK bydde 60 mill i 2014, jeg skulle prøve å få de til å gi seg, så jeg krevde 80. Endte med at RBK kjøpte han for 80 mill.

 

Med Shakhtar måtte jeg betale 11 mill rett etter 1. sesong startet.

 

Det variere om han er venste eller høyre midtbane. Han kan spille begge plasser. Best på høyre på TILsaven, venstre i shakhtar.

 

Anbefaler også å prøve å få tak i Rocky Lekaj. Med Pedro og Lekaj har du god dekning på vingene i flere sesonger :)

 

Også Mounir Hamoud fra glimt gjorde det nydelig hos meg.

 

To Bilder, et med månedens spiller, og et der du ser at jeg er en finansielt geni :D

 

Denne saven sluttet da helt av i 2016 etter en litt svak sesong(5. plass). Da hadde jeg 20 i det meste, bortsett fra klubb/spillerlojalitet(17, takket være utallige jobbtilbud fra andre klibber) og forkjærlighet for hjemlige spillere(9), solgt spillere for 1,3 mrd og kjøpt spillere for 530 mill ^^

post-117206-1249072739_thumb.jpg

post-117206-1249072760_thumb.jpg

Endret av Emilkake
Lenke til kommentar

Etter min forrige post skulle jeg oppdatere meg litt hva mer dere har snakket om, leste fra side 130, så kom det såklart ting man må kommentere:p

 

Spelte nettopp uavgjort (1-1) mot Barcelona med mitt Rosenborg lag anno 2013 :D

På min gamle TIL-save spilte jeg treningskamp mot AC Milan HVERT år. Oftest 2målstap, men fikk uavgjort 2014, og vant 2-0 2016

I 2013 vant jeg 3-1 mot Standard, selv etter å fått utvisning i det 5.(!!!!) minutt.. Så vant jeg 2-1 mot liverpool :D

Har ikke bilder på PC lengre.. Litt dårlig oppløsning, men:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2088...mp;id=583836183

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2088...mp;id=583836183

Og nvm enkelte av kommentarene mine :p

 

Tja...jeg er fornøyd med Alta så langt! 22 kamper - 40 mål - 15 imot og første plass i Adecco!
Kjipt du ikke rykket opp. Dersom man spiller bra med Alta i 1. sesong er det lurt å forberede seg på en mye dårligere 2. sesong, siden man mister M. Reginiussen og Sahlman :p

 

Æsj, all snakket om den imba TILsaven min har gitt meg lyst til å pause Shakhtarsaven og starte ny med TIL :p

Endret av Emilkake
Lenke til kommentar
Tja...jeg er fornøyd med Alta så langt! 22 kamper - 40 mål - 15 imot og første plass i Adecco!
Kjipt du ikke rykket opp. Dersom man spiller bra med Alta i 1. sesong er det lurt å forberede seg på en mye dårligere 2. sesong, siden man mister M. Reginiussen og Sahlman :p

 

Æsj, all snakket om den imba TILsaven min har gitt meg lyst til å pause Shakhtarsaven og starte ny med TIL :p

Sahlman har aldri vært i Alta :p Reginiussen er ikke på Alta på 09 heller :) Ihvertfall ikke på den databasen jeg spiller på! Det kjipeste med å ikke rykke opp er at styret vil ha nye varmekabler på stadion, så da går du kraftig i underskudd i sesong 2.

Lenke til kommentar
Tja...jeg er fornøyd med Alta så langt! 22 kamper - 40 mål - 15 imot og første plass i Adecco!
Kjipt du ikke rykket opp. Dersom man spiller bra med Alta i 1. sesong er det lurt å forberede seg på en mye dårligere 2. sesong, siden man mister M. Reginiussen og Sahlman :p

 

Æsj, all snakket om den imba TILsaven min har gitt meg lyst til å pause Shakhtarsaven og starte ny med TIL :p

Sahlman har aldri vært i Alta :p Reginiussen er ikke på Alta på 09 heller :) Ihvertfall ikke på den databasen jeg spiller på! Det kjipeste med å ikke rykke opp er at styret vil ha nye varmekabler på stadion, så da går du kraftig i underskudd i sesong 2.

Oida, skjønner ikke hva jeg tenker på? Mener bestemt at når jeg skulle kjøpe M. Reginiussen på en save med 9.1.0 patchen og databasen så var han hos Alta. Jeg kunne heller ikke by på han, i og med at han går til TIL etter 1. sesong.. I alle fall hvis du bynner i 08 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...