Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller med Manchester City.

 

Eller skjønt, spiller og spiller. Jeg kjøper og selger litt spillere hver sommer, ellers så går jeg på holiday ut sesongen, spiller aldri treningskamper.

 

Ny sesong: Kjøpe nye spillere, selge noen som begynner å bli gamle, gå på holiday.

 

Vunnet Premier League hvert år bortsett fra 1 år, Champions League 3 år på rad, FA-cupen og Liga-cupen en del ganger.

 

Til å ha ferie 340 dager i året på Championship Manager, er jeg en uhyre suksessfull manager :-)

Lenke til kommentar

Året er 2016, og jeg er litt usikker på stallen denne sesongen. Har derfor kjøpt inn et par spillere, og tar kun ferie til januar, for å se hvordan det går, eventuelt kjøpe inn et par nye spillere.

 

Må fornye spillerstallen min. Torres er 32, 1,5 milliarder-mannen Ronaldo som heller gikk til City enn Real Madrid, begynner også å dra på årene.

 

Casillas med sine 35 år er inne i sin siste sesong. Heldigvis har jeg fått en høyreback som er i verdensklasse helt fra egne rekker (vel, kjøpt inn som unggutt).

 

Solgte 4 spillere for tilsamen 1,4 millarder kroner denne sommeren, og har kjøpt inn alt jeg kom over av 16 åringer. Håper i det minste noen har talent :-)

Lenke til kommentar

Det er kjekt å spille FM, men det tar så enormt mye tid at jeg ikke tar meg tid til en hel sesong med makrostyring. Da tar jeg heller den minimale approachen :-)

 

Før i tiden, før kjerring, unger og stasjonsvogn, ble det fort noen timer / døgn med Football Manager. Rushden & Diamonds opp fra nederste engelske divisjon til Premier League var gøy. Vant aldri noen P.L-titler med R&D, men var rimelig stolt over 5. plassen :-)

 

Maksimalt 6500 tilskuere på Nene Park er ikke akkurat skapt for å få inn penger, så jeg handlet litt bakgård og talenter. Og solgte dyrt :-)

 

Kjøpte inn Michael Owen som 34-åring for en meget rimelig penge. Han gjorde det bra :-)

Lenke til kommentar

da ble det en kanonsesong igjen. Fikk solgt unna 4 spillere til 40 millioner pund hver, pluss at jeg fikk 150 millioner pund til kjøp av spillere. Endte opp med å kjøpe kun to nye spillere, mens jeg lot ungguttene som jeg har troen på få sjansen.

 

Året er 2017 eller 2018 nå, og etter at jeg har vært på holiday fram til 1. januar der jeg dukket opp i spillet igjne for å sjekke hvordan ståa var, ble det jaggu meg ferie igjen, denne gangen helt til 3. juli.

 

Vant FA-cupen, Ligacupen, Champions League, Premier League og World Cup for Clublag mens jeg var på ferie.

 

Etter 9 sesonger (?) med City er jeg nå tidenes mestvinnende manager. Men skjønt, det er vel Mark Bowen (assistenttrener) som bør ha litt av æren. Det er tross alt han som har kontroll på skuta når jeg er på mine ferier :-)

 

Neste sesong blir litt utsatt da jeg har ferie selv, men jeg regner med å kjøpe inn et par spillere maks. Må slippe til unggutta å gi dem sjansen til å vise seg fram. Har vel 4-5 unggutter som spiller noenlunde fast på laget fra egen stall nå, og vil gjerne ha flere.

Lenke til kommentar
da ble det en kanonsesong igjen. Fikk solgt unna 4 spillere til 40 millioner pund hver, pluss at jeg fikk 150 millioner pund til kjøp av spillere. Endte opp med å kjøpe kun to nye spillere, mens jeg lot ungguttene som jeg har troen på få sjansen.

 

Året er 2017 eller 2018 nå, og etter at jeg har vært på holiday fram til 1. januar der jeg dukket opp i spillet igjne for å sjekke hvordan ståa var, ble det jaggu meg ferie igjen, denne gangen helt til 3. juli.

 

Vant FA-cupen, Ligacupen, Champions League, Premier League og World Cup for Clublag mens jeg var på ferie.

 

Etter 9 sesonger (?) med City er jeg nå tidenes mestvinnende manager. Men skjønt, det er vel Mark Bowen (assistenttrener) som bør ha litt av æren. Det er tross alt han som har kontroll på skuta når jeg er på mine ferier :-)

 

Neste sesong blir litt utsatt da jeg har ferie selv, men jeg regner med å kjøpe inn et par spillere maks. Må slippe til unggutta å gi dem sjansen til å vise seg fram. Har vel 4-5 unggutter som spiller noenlunde fast på laget fra egen stall nå, og vil gjerne ha flere.

 

hva er vitsen med å spille FM, når du tar ferie hele tiden? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...