Blekk. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det der var rart, jeg og har det skinnet, og det er ikke svart skrift med meg. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja det var det. I hvertfall med tanke på at jeg faktisk la configen i skins mappa uten at skriften endrer seg. frustrerende Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Men du kan jo bruke andre skins? Eller der det det samme med alle skinsa? Visst ikke; anbefaler jeg dette skinnet: Blackin09 (det er ikke på fmnorge) Det er ett helt sinnsykt rått skin, beste skinet ever. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg har prøvd tre forskjellig skins til nå, og det er det samme på alle, men jeg skal prøve ut blackin nå Edit: Det var et bra skin ja, men.. Endret 2. juli 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Det gjelder nok alle. edit: litt for sen ja Endret 2. juli 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) HAH! der fikk jeg det til å fungere Flyttet configen i noen andre mapper så ble det great success! Edit: ... men da er det bra typisk at fjesene i spillerprofilene ikke vises, men nå gidder jeg ikke syte mer. Endret 2. juli 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har et spørsmål: Hvis du legger mange spillere på playmaker listen, er alle playmakere da, eller bare 1 av dem? Altså at den som er øverst blir playmaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er vel kun 1 playmaker om gangen. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 hey, har rota vekk cd til spillet. og nå tenkte jeg å instalere det igjen.... kan jeg instalere det via steam? jeg har cd key osv.... eller må jeg kjøpe ny cd? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Trenger du CDen i det hele tatt da? Jeg har hatt FM-cden i PCen én gang, og det var da jeg skulle innstallere. Kan fint spille uten CDen. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Trenger du CDen i det hele tatt da?Jeg har hatt FM-cden i PCen én gang, og det var da jeg skulle innstallere. Kan fint spille uten CDen. og skal sjekke litt inne på steam, håper jeg får fiksa det, er blitt skikkerlig klar for ny økt med fm hehe. spillet er avinstalert fra pc, men kan vel laste ned fra steam igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Last det ned fra Steamkontoen Lenke til kommentar
mopani Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som har no' bra tips til keeper til Bayern Munchen? Jeg er i sesong 2 , og min nåværende keeper Francisco Guillermo Ochoa er på vei vekk fra klubben, og jeg trenger en ny en. For øyeblikket har jeg 87mill til disposisjon, men har planer om å selge et par spillere etterhvert , og da får jeg mere penger.. Noen tips? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Adler. Enyeama(om du har lite penger) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sjekk om Fabianski og Ben Foster begynner å bli utålmodige. Der har du mye for pengene. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har nettopp lastet ned og innstallert FM men nar jeg skal starter spillet kommer det en feilmelding som sier> Unable to find some essential data. Please ensure that the game is installed correctly. Har avinstallert og installert det igjen. Noen som vet hva det problemet er Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kjøpte nettopp Gonzalo Higuain til Bayern Munchen, og han har scoret 6 mål på 2 kamper hittil.. Hat-trick i to kamper på rad.. Må vel sies å være mitt beste kjøp på fm på lenge! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen av dere som spiller 09 som vet om FM2010 er annonsert, eller er det for tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå