Saiyaman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ronaldo ble solgt til 1,2 mrd til Real Madrid vis noen lurte. Det var da ikke en dårlig summ. Kan godt spille med city jeg Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det kan du sikkert, hvilket lag vil du spille med? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Manchester United selvfølelig Sitter på samme PC som bror min ;P Endret 18. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 da starter du save da Saiyaman, og sender meg hamachiserver og passord på PM Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Da er spille oppe å går, så de som skal være med bør få opp farta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Husker at vi spilte fotball i gymmen en gang i 98. Det var artig. kan gjerne bli med Jeg også, men spørst litt på været, jeg gidder ikke sitte inne hele dagen om det er skyfri himmel. Rooney er bedre enn Anelka. Hva får deg til å si at Rooney er bedre enn Anelka? Rooney scorer mer Ja, i hvertfall på FM. Også er han en smule mer stabil Det kan du sikkert, hvilket lag vil du spille med? 1.Jeg har det ikke installert atm. 2. Jeg vil da være, hmm, Chelsea? 3. ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 pcn til saiyaman bluescreena så vi må starte på nytt, så alle som vil være med si ifra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg dropper det, fant ut at jeg skal bunnsmøre båten i helga. Endret 18. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 hey lurte på å plukke fram igjen dette spillet, har ikke spilt det på 5 månder. komt noen nye patcher? noe nytt som har skjedd? er overganger inne i patcher? håper på litt tips og info da:) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) hey lurte på å plukke fram igjen dette spillet, har ikke spilt det på 5 månder. komt noen nye patcher? noe nytt som har skjedd? er overganger inne i patcher? håper på litt tips og info da:) Nyeste patch er vel 9.0.3. Har hørt at det skal komme ne ny patch neste uke. Overganger er i patcher, ja. Endret 26. juni 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Fyyy faen, ble nettopp satt under administrasjon med LFC Trukket 9 poeng i PL, men heldigvis var jeg såpass dominerende at jeg leder med 4 poeng på Chelsea. laget: Reina Johnson - Skrtel - Zapata - Arbeloa (jobber med den ) Mascherano - Alonso Arshavin/Kuyt - Gerrard/Dzaegov - Vucinic (gud) Torres Dzaegov blir helt sinnsyk. Er 19 på pasninger, målbevissthet og teknikk, 18 dribling og kreativitet, pluss 16-17 på en haug andre ting. Og ikke minst 19 år. EDIT: Fikk nettopp jobbtilbud fra Ghana. Aksepterte jeg , siden de er klare for VM. Og det går vel fint an å trene klubb - og landslag. Endret 30. juni 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan greide du å havne under administrasjon? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hehe, brukte Data Editor og la på litt penger. Ikke så fryktelig mye da. Men kan noen forklare meg hvorfor jeg blir satt under administrasjon, når jeg bare bruker de pengene jeg har? Forstår ikke dette. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Spelte nettopp uavgjort (1-1) mot Barcelona med mitt Rosenborg lag anno 2013 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 SS av Dzaegov Han er 15 i avslutninger og 9 i aggresivitet (idiotisk skin, som ikke viser alle skillsa) Lenke til kommentar
mopani Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan greide du å havne under administrasjon? Hva betyr det? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan greide du å havne under administrasjon? Hva betyr det? Hva det betyr å have under administrasjon? Vel, det er vel når økonomien er så dårlig, at fotballforbundet (?) må ta grep. Altså at du har for høy gjeld, eller ikke klarer å betale den. Er ikke helt sikker men. Pengeproblemer ivertfall Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg har litt problemer med når jeg laster inn skins. Jeg kan laste inn skinsene, men problemet er at skrifen er svart slik at det er vanskelig å lese den. Jeg leste på FMnorges grafikkguide at hvis det skjedde skulle je laste ned config og legge det i skins mappa. Så gjore jeg det og lastet inn skinet på nytt, men forsatt det samme, så lastet ned ett helt nytt skin, men funket ikke. Jeg prøvde å flytte configen inn i mappa til selve skinnet uten at det hjalp. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Endret 2. juli 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå