DJ_Dark Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vidic - Gud på cornere (takket være cornerbuggen ) Jeg vil si at Mexes er bedre. I alle fall når jeg spiller med Roma. Fazio scorer også mer enn deg Vida gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Skal starte et nytt spill nå,. kan noen ramse opp ganske kjapt spillere i verdensklasse som er rett og slett de beste i FM09,. Alt fra keepere til spisser? Skal lage meg et stjernelag da er bare de beste som får være med Edit: drømmelaget hadde jo vært: -----------Chech Ramos Terry Ferdinand A.Cole Ronaldo Essien Fabregas Ribery/Silva ------------Anelka/ D.Villa/Torres Men vet ikke hvor bra dette hadde funket, om hvem har råd til dette,. Greit at du er Chelsea-fan, men Buffon er bedre enn Cech, og Rooney er bedre enn Anelka. Zlatan også, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 asenjo Richards-fazio-sakho-marcelo Ronaldo-fabregas-kaka-messi Balotelli-Torres sånn så city laget mitt ut før pcen gikk til helvete, jeg vill si at dette er et av de beste lagene man kan bygge på 4 sesonge. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå skal ikke jeg si noe galt, men det laget der kaller ikke jeg å bygge, det er et lag du har kjøpt inn FM er ikke morsomt før i 2020 og utover, da begynner spillerne å legge opp osv Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Drømmelaget på FM? Buffon Ramos - Fazio - Sakho - Clichy Ronaldo - Fabregas - Flamini/L. Diarra/andre syke DM's - Messi Adebayor (helt uvirkelig scoringsrate etter et par sesonger, holder lenge) - Torres/Agüero/Tevez Endret 17. juni 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Unitedfans vil si at Evra er best, Chelseafans at Cole, Arsenal = Clichy, Barcelona = Abidal etc. Det er ikke så store forskjellen på de, så det blir vel egentlig smak og behag. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er sant det tomhel. 2-3 stykker som har lyst til å starte en online fm game nå som skole ferien starter etter imorgen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 kan gjerne bli med Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Rooney er bedre enn Anelka. Hva får deg til å si at Rooney er bedre enn Anelka? Rooney scorer mer Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Mitt Liverpool lag i 2011, vunnet serien 3 ganger og en del cuper (Ikke CL enda) Keeper: Sergio Asenjo Forsvar-H¸yre: Davide Santon Forsvar-Sentral: Federico Fazio Forsvar-Sentral: Gojko Kacar Forsvar-Venstre: Gareth Bale Midtbane-H¸yre: Antonio Valencia Midtbane-Sentral: Steven Gerrard Midtbane-Sentral: Miguel Veloso Midtbane-Venstre: Simon Vukcevic Spiss: Fernando Torres Spiss: Demba Ba Reserver: Igor Akinfeev, Andrea Mazzarani, Daniel Opare, Xabi Alonso, Jamie Carragher, Breno, Ivan Fatic, Aaron Lennon, Stevan Jovetic, Coutinho, Mario Balotelli Endret 18. juni 2009 av Nessi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er flere spillere jeg ville byttet ut der. FH ville jeg hatt Maggio eller Azpilicueta FV er Vargas fra Fiorentina eller Marcelo fra Real et godt valg Jeg ville også kjøpt Balotelli og brukt han på ving. Ellers har jeg opplevd at Kacar er mye bedre på midtbanen enn i forsvar. Ellers er en fantastisk spiller å bruke på midtbanen Lucho Gonzalez. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Glemte å skrive at jeg har Balotelli, bruker han mest som spiss. Demba Ba forsvinner til Juventus etter sommeren. Prøvde og hente Vargas mange ganger men har alltid fått avslått bud, har også prøvd å kjøpt Azpilicueta, men samme der. Føler jeg har god nok sentral midtane med Gerrard, Veloso og Alonso. Jeg bruker også å flytte opp Kacar på midten, og lar Breno få spille en del som stopper. Endret 18. juni 2009 av Nessi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vargas droppet jeg hos meg da de plutselig krevde 450 mill. Cesar kjøpte jeg for 230 mill tror jeg. Men Maggio anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Prøvde også å hente Cristian Rodriguez istedet for Vukcevic, men Barca fikk han :S Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er sant det tomhel. 2-3 stykker som har lyst til å starte en online fm game nå som skole ferien starter etter imorgen? Når tenkte dere å spille da? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vet ikke helt, bare starte en og kjøre på. Kan spille når som helst de neste 2ukene Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 start så fort som mulig hvilken liga skal vi ta? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er vell egentlig det samme for meg, vi kan godt spille i England. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Skriver opp mitt United lag: ----------Asenjo--------- Brown--Rio--Vidic--Evra -------Carrick-Hazza----- Ribery-------------Young -------Pato-Rooney------ Benk: Foster Garay Anderson Tosic Park Berbatov Tevez Dette er andre sesong Ronaldo ble solgt til 1,2 mrd til Real Madrid vis noen lurte. Endret 18. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 fritt for å være Blackburn Rovers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå