Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Null hakking her også, patch er jo bekreftet på releasedato så nå er det bare å glede seg. Bortsett fra noen irriterende bugs som allerede er bekreftet fikset i patchen er jeg veldig positvit overrasket over 2009 versjonen, tror dette kan bli en av de bedre utgavene på lenge.

Lenke til kommentar
Vell, Spillere skal tydeligvis ikke gå for helt latterlige priser lenger osv. Og har vist skjedd noe med lån osv også. Er usikker, har ikke testet nok.

Merket at spillere er blitt billigere iallefall. Veloso på Sporting får man for snaue 100 Mill, mens før måtte man ut med 200mill minst.

Kan også legge til at det ser ut til at det er mulig å kjøpe spillere, og gi gammelklubben litt av inntektene fra draktsalg osv., med mindre det er jeg som tuller noe sykt nå :p

Jeg er som mange andre positivt overrasket over FM09. Kjøpte FM08 i fjor, og ble dypt skuffet, og hadde planer om å bare laste ned FM09 i år. Likevel er jeg så glad over alle feilene som er rettet opp at jeg har bestemt meg for å kjøpe 09 likevel :)

Det eneste som plager vettet av meg er skrivebuggen, og de utallige skadene, men jeg regner med at dette blir fikset.

Startet opp med Manchester United, og hadde lyst til å bruke Nihat og Matias Fernandez, slik at jeg fikk se hvor gode de var. Men i første treningskamp blir Nihat skadet og ute i 2 måneder. Matias Fernandez skadet og ute i en måned. Scholes skadet og ut i 3 uker + Carrick ute i 2 uker. Sist men ikke minst Evra ute i 3 uker. Greeeeaaaat!

Da synes jeg nesten det er lov til å restarte :p

Lenke til kommentar

Noen som veit om talentene til Man Utd har stort potensiale i spillet? For jeg ble veldig overrasket da jeg så statsene deres. Spesielt Rafael og Evans sine stats var kunstig lave på enkelte ting.

Fletcher også føler jeg er veldig undervurdert, samme med Ferdinand. Ferdinand er tross alt en stopper i verdensklasse. Med de statsa han har på spillet ser han jo ut som en ordinær midtstopper som alle "gode" klubber har.

Lenke til kommentar
Noen som veit om talentene til Man Utd har stort potensiale i spillet? For jeg ble veldig overrasket da jeg så statsene deres. Spesielt Rafael og Evans sine stats var kunstig lave på enkelte ting.

Fletcher også føler jeg er veldig undervurdert, samme med Ferdinand. Ferdinand er tross alt en stopper i verdensklasse. Med de statsa han har på spillet ser han jo ut som en ordinær midtstopper som alle "gode" klubber har.

Jeg også synes Ferdinand var litt undervurdert. Men så utfyller han og Vidic hverandre ganske godt, så det kan være derfor.

Når det gjelder talenter så har ikke Rafel og Fabio det største potensialet. En ved navn Eckersdale elns. skulle ha potensiale til å bli like god som Scholes ser det ut til ut ifra det jeg har sett.

Husker ikke flere som har godt potensiale.

Lenke til kommentar

Har spilt et par halvsesongere nå, og avinstallerer. Skadebugen gjør det nærmest uspillbart. Men gleder meg til release da. Satser på at de får fikset disse bugsa til den tid, og ikke i en patch i januar.

Heletsinntrykket blir selvfølgelig noe skjemmet av disse feilene, men ellers er jeg fornøyd, og gleder meg som sagt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...