Sameboe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Skriver du opp hele Alta eller? Skal kikke på dem Nei, jeg skriver DE BESTE på Alta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Om ikke dette er den beste beskrivelsen på personality så veit ikke jeg. Takk Daglish for dette bidgraget. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Tenkte det samme selv når jeg så det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Haha.... ja, tenk om han blir skadet av å dette ned fra en balkong Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Haha. Jeg sitter og ler enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 *Kremt* Photoshop? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Nei. Faktisk ikke. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Noen som vet om en god eller helt grei vingback som jeg ikke må betale mer enn 170 000 for? Endret 15. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høyre eller venstre? 170 000 kr ? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høyre eller venstre? 170 000 kr ? Høyre vingback laget mitt er Haugesund og jer har 170 000 igjen å kjøpe en vingback for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Rafinha og/eller Srna. Srna imponerer meg alltid. Eller blander jeg med 08? Mulig jeg gjorde. Christian Maggio er like god som back og ving. Endret 15. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Rafinha og/eller Srna. Srna imponerer meg alltid. Eller blander jeg med 08? Mulig jeg gjorde. Christian Maggio er like god som back og ving. Er kanskje litt forskjell på Et haugesunds lag og Man utd eller noe sånt?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Rafinha og/eller Srna. Srna imponerer meg alltid. Eller blander jeg med 08? Mulig jeg gjorde. Christian Maggio er like god som back og ving. Tror ikke han får noen av de for under to milllioner NOK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg misforstod 170k hahahahaha. Joda, bruk editoren du, så garanterer jeg at en eller begge blir suksess. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Regner med at de fleste bruker Steam her, men mitt problem er at tidligere trengte jeg ikke å bruke no passord for å komme inni steam, men nå får jeg mld om at det kreves, men uansett fikk brukernavnet tilsendt på mail og når jeg skulle lage et nytt passord fikk jeg beskjed om et sånt hemmelig spm? I mitt tilfelle er spm hva er din favorittfarge?Og jeg husker ikke helt hva jeg skrev inn første gangen da, og jeg har prøvd alle mulig farger som svar, funker ikke,. Så det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre? Skal jeg avinstallere hele steam på nytt? Er det mulig? Vil det funke?HELP! Endret 18. mai 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Regner med at de fleste bruker Steam her, men mitt problem er at tidligere trengte jeg ikke å bruke no passord for å komme inni steam, men nå får jeg mld om at det kreves, men uansett fikk brukernavnet tilsendt på mail og når jeg skulle lage et nytt passord fikk jeg beskjed om et sånt hemmelig spm? I mitt tilfelle er spm hva er din favorittfarge?Og jeg husker ikke helt hva jeg skrev inn første gangen da, og jeg har prøvd alle mulig farger som svar, funker ikke,. Så det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre? Skal jeg avinstallere hele steam på nytt? Er det mulig? Vil det funke?HELP! Du må nok enten huske det gamle passordet eller komme på hva du svarte på spørsmålet. Prøv å kontakt Steam support. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Startet en ny game tidligere i dag. Bestemte meg for å lagre etter noen timer, men får opp feilmeldingen "spillet kunne ikke lagres". Noen som vet hva årsaken kan være? EDIT: Installerte forøvrig patch 9.3.0. før jeg startet gamen. Endret 3. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har nok plass? Har du lagringsmappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå