Maynard James Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Everton, Villa, Tottenham, City og Fulham kunne jo gått Men er nok ikke smart å være mer enn 3 tror jeg. City er for gode, og fulham er for dårlige. City er jo topplag med alle de midlene de har. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha, tenkte ikke over det Blir nok for vanskelig det ja. Men hadde vært veldig gøy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fem blir nok alt for mye. Vi krangler jo som faen bare med 3 stk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hahaha, du må lære deg å telle til 10 - eh, nei, 1000 - før du svarer av og til du Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det bør faen meg du og. Jeg ville ha Fazio Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men jeg fikk han. han er smart vet du: Trofe og penger > Mindre penger, ingen trofeer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men jeg fikk han. han er smart vet du: Trofe og penger > Mindre penger, ingen trofeer. Trofeer? Du kom jo ikke til kvarten i CL en gang. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg tok PL overlegent med 97 poeng. Kom du deg over 80 eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg tok PL overlegent med 97 poeng. Kom du deg over 80 eller? 84 ja. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg kan også bli med. har spilt femmannsgame før jeg, går fint så lenge pcn som har serveren er en rask pc Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg kan også bli med. har spilt femmannsgame før jeg, går fint så lenge pcn som har serveren er en rask pc Problemet er vel at alle fem er sjeldent pålogget samtidig. Det er i hvert fall mindre sjanse enn hvis man bare er tre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 poeng der Lenke til kommentar
Liverbirds Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Folkens! Noen som gidder å være med på et game via hamachi? Jeg har store deler av helga ledig Kan feks ta et game i england eller spania?? 2-3 stykker kan joine. Send meg PM her på diskusjon, så kan jeg gi dere nettverksadressa på hamachi, så kan vi avtale nærmere der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Folkens! Noen som gidder å være med på et game via hamachi? Jeg har store deler av helga ledig Kan feks ta et game i england eller spania?? 2-3 stykker kan joine. Send meg PM her på diskusjon, så kan jeg gi dere nettverksadressa på hamachi, så kan vi avtale nærmere der. er ledig hele helga så jeg kan godt være med Lenke til kommentar
Liverbirds Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Folkens! Noen som gidder å være med på et game via hamachi? Jeg har store deler av helga ledig Kan feks ta et game i england eller spania?? 2-3 stykker kan joine. Send meg PM her på diskusjon, så kan jeg gi dere nettverksadressa på hamachi, så kan vi avtale nærmere der. er ledig hele helga så jeg kan godt være med Wippi add meg på msn a, så snakkes vi der? [email protected] Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dere kommer ikke langt på ei helg altså Vi har spilt to sesonger, begynte uka før vinterferien :!: Men dere har ikke en DJ med søppelnett og søppel-PC forhåpentligvis Er egentlig mye med gøy å spille online. Snakker på MSN hele tiden, og koser oss, utenom de gangene noen sier de ikke kan spille dagen etter, da holder DJ på å drepe oss Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dere kommer ikke langt på ei helg altså Vi har spilt to sesonger, begynte uka før vinterferien :!: Men dere har ikke en DJ med søppelnett og søppel-PC forhåpentligvis Er egentlig mye med gøy å spille online. Snakker på MSN hele tiden, og koser oss, utenom de gangene noen sier de ikke kan spille dagen etter, da holder DJ på å drepe oss Jeg har mye bedre nett enn deg. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei folks. Spiller nå med Real og lurte på noen greier. For det første er det noen som har en god taktikk og anbefale, sliter litt med den og jeg føler liksom jeg har spillere til alt. Har totalt 12 forsvar liksom, 6 winger 4 spiss og 4 midtbane, er det selvom noen forsterkingen jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fire midtbanespillere høres ganske lite ut da. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fire midtbanespillere høres ganske lite ut da. Blannet med defansive midbanespillere. Har 8 Midter... HJELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå