Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens! Noen som gidder å være med på et game via hamachi? Jeg har store deler av helga ledig :p Kan feks ta et game i england eller spania?? 2-3 stykker kan joine. Send meg PM her på diskusjon, så kan jeg gi dere nettverksadressa på hamachi, så kan vi avtale nærmere der.

Lenke til kommentar
Folkens! Noen som gidder å være med på et game via hamachi? Jeg har store deler av helga ledig :p Kan feks ta et game i england eller spania?? 2-3 stykker kan joine. Send meg PM her på diskusjon, så kan jeg gi dere nettverksadressa på hamachi, så kan vi avtale nærmere der.

er ledig hele helga så jeg kan godt være med ;)

Wippi :) add meg på msn a, så snakkes vi der? [email protected]

Lenke til kommentar

Dere kommer ikke langt på ei helg altså :p Vi har spilt to sesonger, begynte uka før vinterferien :!: Men dere har ikke en DJ med søppelnett og søppel-PC forhåpentligvis ;)

Er egentlig mye med gøy å spille online. Snakker på MSN hele tiden, og koser oss, utenom de gangene noen sier de ikke kan spille dagen etter, da holder DJ på å drepe oss :)

Lenke til kommentar
Dere kommer ikke langt på ei helg altså :p Vi har spilt to sesonger, begynte uka før vinterferien :!: Men dere har ikke en DJ med søppelnett og søppel-PC forhåpentligvis ;)

Er egentlig mye med gøy å spille online. Snakker på MSN hele tiden, og koser oss, utenom de gangene noen sier de ikke kan spille dagen etter, da holder DJ på å drepe oss :)

Jeg har mye bedre nett enn deg. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei folks. Spiller nå med Real og lurte på noen greier.

For det første er det noen som har en god taktikk og anbefale, sliter litt med den :p

og jeg føler liksom jeg har spillere til alt. Har totalt 12 forsvar liksom, 6 winger 4 spiss og 4 midtbane, er det selvom noen forsterkingen jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...