Prusk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Oj, går FM ut over PCen? Husker jeg spilte CM-93/94 eller noe. Da røk det en datamus.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 FM kan gå ut over mye rart det Mobilen for min del. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Juhu! LSK slo Liverpool 8-0 i Europacupen... og så finnes det folk her inne som påstår at FM ikke er realistisk??? Helgen etter tapte LSK 1-4 for Mandalskameratene, dessverre... ble nok for mye feiring på gutta... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Leder ligaen med 2 poeng på Valencia etter snart halvspilt sesong med Real Madrid, gjorde kun et kjøp før sesongen og det var Beckham som har vert stålende med 6 mål og 13 assist på 14 kamper. Møter Fiorentina i 8-delsfinalen i CL. Kan bli en spennende avsluttning på sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 DJ: hvorfor og hvordan? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Serien og CL røk på 3 dager. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Chelsea vant serien, jeg med LFC kom på andre plass. Scoret flest mål, men slapp inn som et uvær. DJ med United kom på 3. Neger med Arsenal kom på 4, etter å ha ligget best an av alle oss tre gjennom hele sesongen. Neger røk ut i CL kvarten, hvo jeg forresten slo Chelsea 6-0 sammenlagt uten Gerrard, Vargas, Akinfeev og Zapata Jeg og DJ røyk ut i semien mot Real og Barca Og DJ tok FA-cupen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg røk på bortemål i CL Vant 4-2 hjemme, men tapte 2-0 borte. Fittereal! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er i gang med sesongforberedelsene til 2 sesong med Liverpool nå. Hittil har Agbonlahor og Rafinha kommet inn. Noen som har formeninger om hvilken posisjon førstnevnte ufører best. Lurer på om jeg skal kjøre en 4-4-2 med Torres/Agbonlahor på topp, eller 4-2-3-1 med Agbonlahor på kanten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Agbonlahor har ikke akkurat syke stats, hvordan spiller han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er i gang med sesongforberedelsene til 2 sesong med Liverpool nå. Hittil har Agbonlahor og Rafinha kommet inn. Noen som har formeninger om hvilken posisjon førstnevnte ufører best. Lurer på om jeg skal kjøre en 4-4-2 med Torres/Agbonlahor på topp, eller 4-2-3-1 med Agbonlahor på kanten. 4-4-2. Etter min mening er han bedre som spiss enn kant. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Han har fungert veldig bra for meg med 5 mål på 9 kamper som innbytter i 6 av de. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei. Jeg startet et save med Tottenham når den nyeste patchen kom ut, og det gikk overraskende bra i den første sesongen, med tanke på at jeg hadde litt problemer med å vende meg til den nye patchen. Her er den første sesongen: Jeg kom forsåvidt i ligacupfinalen og semifinalen i Uefa. I transfervinduet før den andre sesongen styrket jeg laget med kvalitet og fikk solgt unødvendige spillere. Jeg var redd for å bli litt svak på topp siden Saviola forsvant etter lånet. Alex fra Internazionale har helt klart statsen til å gjøre det bra, men han er ikke en ren spiss. Owen tror jeg fortsatt ikke har fått inn noen mål. Han ble for så vidt hentet gratis som reserve, men pga skader har han fått mer spilletid enn planlagt. Her er et screenshoot av overgangene: Nå derimot går det ikke så bra. Det virker som jeg helt har mistet rytmen, og at det er på tide med en ny taktikk. Jeg har testet litt forskjellig uten at det har hjulpet noe spesielt. Her er bilder av tabellen og taktikk som jeg bruker: Noen som har noen tips til å komme i en god form igjen eller om det er noen spillere jeg burde investere i? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du er Tottenham, så slikt må du regne med. Selv fjerdeplassen var i overkant. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ^ Haha, ja, jeg er jo tross alt Tottenham Jeg gikk tilbake til min gamle gode taktikk, og det snudde seg fort rundt. Lagmoralen er på topp og jeg gikk ubeseiret i mange kamper, hvor jeg slo lag som Man Utd, Arsenal og Inter. Seiersrekken min knakk borte mot Chelsea (4-3), men har likevel klart å tjent inn mange poeng. Målet i PL blir å greie å kjempe meg til en fjerdeplass, som nok blir vanskelig, men ikke umulig. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Da ser det ut som Bolanos vinner sesong 2 på saven til han, Bruno99 og meg. Etter å ha ledet hele sesongen har nå Bruno gått på en smell og ligger likt med meg med Bolanos 5(?)p foran, dessverre. 9 runder igjen og flere poeng, men det ser vanskelig ut nå ja. Alle er med i CL enda (16-delsfinale), alle er med i FAC (5. runde) og Bruno tapte finalen mot Chelsea i LC. Spennende innspurt! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Alle er med i CL enda (16-delsfinale), alle er med i FAC (5. runde) og Bruno tapte finalen mot Chelsea i LC. Spennende innspurt ja. Nå har jeg bare FA cupen og CL jeg kan vinne. Ser ut til at alle går videre i CL etter 1 kamp spilt :)Og jeg som hadde håpet Kjetil skulle gå på en smell mot inter Endret 13. april 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 1. utslagsrunde er 16-delsfinale. 2. utslagsrunde er 8-delsfinale. 3. utslagsrunde er kvarten. 4. utslagsrunde er semi. 5. utslagsrunde er finalen. Spennende innspurt ja. Nå har jeg bare FA cupen og CL jeg kan vinne. Ser ut til at alle går videre i CL etter 1 kamp spilt :)Og jeg som hadde håpet Kjetil skulle gå på en smell mot inter Han går jo på en smell borte Endret 13. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vi er i 8 delsfinalen nå da, hvor første kampene er spilt. Liverpool-Inter 3-1 (Søppel/7bolnanos) Olympiaskos-United 2-3 (DJ) HSV-Arsenal 0-3 (bruno99) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå