DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ikke engang en andre divisjonsspiller vil signere! :!: Mildt sagt irriterende at vi ikke fikk spilt slutten av sesongen. Jeg var i ferd med å sikte meg inn til ligagull og greier Bullshit! Du så jo hvordan sesongen endte! Jeg slo ny poengrekord og Kjetil tok deg igjen! :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Mildt sagt irriterende at vi ikke fikk spilt slutten av sesongen. Jeg var i ferd med å sikte meg inn til ligagull og greier JEG TOK DEG IGJEN Jeg hadde noe stort på gang, vunnet 10 PL-kamper på rad, og DJ var bare 9 p foran. Jeg hadde eid han om jeg hadde spilt kampen mot han. Da hadde jeg vunnet EDIT: Men knuser dere med Pool nå Endret 10. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Se hvem du quota og hva som sto i quoten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Se hvem du quota og hva som sto i quoten. Skjedde der da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jaktgutten er ute på bærtur. :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du som suger i quoting. Bare fordi jeg får Cardozo Jaktgutten er ute på bærtur. :!: Mens forumnerden alltid er On-T Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bare fordi jeg får Cardozo Sier han som bare vil ha de spillerne jeg vil ha. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gleder meg til FM da jeg kommer hjem, blir jakt på opprykk for Alta Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Muligens spurt før, men noen som vet om det kommer/har kommet en oppdatering med overganger for norske ligaer? Lovet meg selv å kjøre igang med en ny sesong når de nye spillerne var på plass. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bare fordi jeg får Cardozo Sier han som bare vil ha de spillerne jeg vil ha. Eller omvendt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Akkurat der dreit du deg ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva med å skifte trådnavn til "DJ_Darks og 7Bolanos Hamachi-chatte-tråd" ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva med å skifte trådnavn til "DJ_Darks og 7Bolanos Hamachi-chatte-tråd" ? Tenkte just på det. Det burde kanskje vært en egen tråd for dem som spiller FM 09 over hamachi, så kan resten av oss diskutere hvor latterlig det er når Leeds får takeover talks i hele overgangsvinduet før 2. sesongen, for så å kreve at man rykker opp med dårligere stall enn man rykket opp til championship med. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Damn shit! Jeg har innstallert Fm09 på min kjære wind nå... Så prøver jeg å aktivere koden min, deretter kommer det at koden allerede er aktivert... Når jeg prøvde å avinstallere på en av mine andre maskiner fikk jeg heller ikke engang spørsmål om å deaktivere den ene lisensen slik at jeg kan installere på denne maskina. Dette er veldig irriterende etc jeg vet at jeg har fått innstallert det på to maskiner før. Any tips? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du skal kunne legge det inn på 5 maskiner uten at det skal være noe problem. Ring dem. En måte å komme rundt problemet kan være å innstallere det uten å være tilkoblet internett, for så å velge alternativet telefonaktivering. Jeg tror ikke det alternativet kommer opp om du har hatt internett aktivt i prosessen installasjon - start av fm.exe. Husker ikke hvordan det var. =) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Der røk FM for ei stund... DJ slo til lappisen sin slik at den døde, etter 4-1-tap for Everton helt på tampen av sesongen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Der røk FM for ei stund... DJ slo til lappisen sin slik at den døde, etter 4-1-tap for Everton helt på tampen av sesongen Kjeft Endret 24. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Der røk FM for ei stund... DJ slo til lappisen sin slik at den døde, etter 4-1-tap for Everton helt på tampen av sesongen Kjeft Ehhh...lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå