Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mildt sagt irriterende at vi ikke fikk spilt slutten av sesongen. Jeg var i ferd med å sikte meg inn til ligagull og greier :roll:

 

JEG TOK DEG IGJEN :D Jeg hadde noe stort på gang, vunnet 10 PL-kamper på rad, og DJ var bare 9 p foran. Jeg hadde eid han om jeg hadde spilt kampen mot han. Da hadde jeg vunnet :)

 

EDIT: Men knuser dere med Pool nå :D

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar
Hva med å skifte trådnavn til "DJ_Darks og 7Bolanos Hamachi-chatte-tråd" ?

 

:)

 

Tenkte just på det. Det burde kanskje vært en egen tråd for dem som spiller FM 09 over hamachi, så kan resten av oss diskutere hvor latterlig det er når Leeds får takeover talks i hele overgangsvinduet før 2. sesongen, for så å kreve at man rykker opp med dårligere stall enn man rykket opp til championship med.

Lenke til kommentar

Damn shit!

 

Jeg har innstallert Fm09 på min kjære wind nå... Så prøver jeg å aktivere koden min, deretter kommer det at koden allerede er aktivert...

 

Når jeg prøvde å avinstallere på en av mine andre maskiner fikk jeg heller ikke engang spørsmål om å deaktivere den ene lisensen slik at jeg kan installere på denne maskina.

 

Dette er veldig irriterende etc jeg vet at jeg har fått innstallert det på to maskiner før.

 

Any tips?

Lenke til kommentar

Du skal kunne legge det inn på 5 maskiner uten at det skal være noe problem. Ring dem. En måte å komme rundt problemet kan være å innstallere det uten å være tilkoblet internett, for så å velge alternativet telefonaktivering. Jeg tror ikke det alternativet kommer opp om du har hatt internett aktivt i prosessen installasjon - start av fm.exe. Husker ikke hvordan det var. =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...