sorarena Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Samebror ta og join hamachi nettverket mitt så kan vi avtale hvordan vi gjør det. Navn: FM 09 Nettverk Passord: 1234fm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 BWAHAHAHA. Kjetil røk ut av CL Inter gulla. 20 min med udyktighet fra Arsenal Eide dem etterpå, men ballen ville ikke inn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 BWAHAHAHA. Kjetil røk ut av CL Inter gulla. 20 min med udyktighet fra Arsenal Eide dem etterpå, men ballen ville ikke inn Da eier man ikke da vet du Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Samebror ta og join hamachi nettverket mitt så kan vi avtale hvordan vi gjør det. Navn: FM 09 Nettverk Passord: 1234fm skal bare få hamachi til å funke først EDIT: kommer ikke innpå nettverket Endret 9. mars 2009 av samebror Lenke til kommentar
sorarena Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Samebror ta og join hamachi nettverket mitt så kan vi avtale hvordan vi gjør det. Navn: FM 09 Nettverk Passord: 1234fm skal bare få hamachi til å funke først Okei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjetil vant 2-0 hjemme og tapte 3-0 borte. Akkurat som jeg sa før kampen Lenke til kommentar
sorarena Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Samebror ta og join hamachi nettverket mitt så kan vi avtale hvordan vi gjør det. Navn: FM 09 Nettverk Passord: 1234fm skal bare få hamachi til å funke først EDIT: kommer ikke innpå nettverket har du brukt store bokstaver i nettverknavnet? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 ja, må jeg fikse noen instillinger for å få det til å funke? Lenke til kommentar
sorarena Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 ja, må jeg fikse noen instillinger for å få det til å funke? så du kom inn på nettet nå Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg får sendt meldinger, men kun det Oo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 sorarena: Hei, er broren til Samebror... mulighet for at jeg kan joine dere fra samme PC som broren min med Alta IF? Lenke til kommentar
sorarena Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 sorarena: Hei, er broren til Samebror... mulighet for at jeg kan joine dere fra samme PC som broren min med Alta IF? kan du sikkert hvis ikke det dere bruker så lang tid:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 sorarena: Hei, er broren til Samebror... mulighet for at jeg kan joine dere fra samme PC som broren min med Alta IF? kan du sikkert hvis ikke det dere bruker så lang tid:P Neida, bruker ikke så lang tid ^^, Lenke til kommentar
sorarena Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 sorarena: Hei, er broren til Samebror... mulighet for at jeg kan joine dere fra samme PC som broren min med Alta IF? kan du sikkert hvis ikke det dere bruker så lang tid:P Neida, bruker ikke så lang tid ^^, bare og joine da den er snart ferdig med og lage spillet... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan jammen ikke reise på ferie to timer uten at to visse personer fusker opp alt. Nå må vi begynne på nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du hadde vel passord på brukeren din? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var vel heller det at hverken meg eller Bruno trodde den ville fortsette på ferie, selv om begge falt ut. Så da Kjetil kom tilbake var vi i august i steden for feb/mars. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 sorarena skal ha for at han henter mange spillere, pluss en del rask til Start. Jeg er Alta, men hater reputation de har på spillet ettersom at ikke engang en andre divisjonsspiller vil signere! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ikke engang en andre divisjonsspiller vil signere! :!: Mildt sagt irriterende at vi ikke fikk spilt slutten av sesongen. Jeg var i ferd med å sikte meg inn til ligagull og greier Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) ikke engang en andre divisjonsspiller vil signere! :!: Mildt sagt irriterende at vi ikke fikk spilt slutten av sesongen. Jeg var i ferd med å sikte meg inn til ligagull og greier Fikk en fra Makedonia med landskamper da og en Brasse på lån kanskje Endret 10. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå