Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:)

Fiorillo

Insua

Bale

Sakho

di Maria

dos Santos

Pjanic

Toni Kroos

Guilherme

Balotelli

Keirrison

Saivet

 

 

Et lite utvalg av spillerne jeg har som blir enorme!

Lenke til kommentar
Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:)

Mario Balotelli, fra Inter. Han har gode ferdigheter og stort potensiale, og han er 18 år gammal. Måtte ut med nærmere 260 mill for å få han til klubben da :p

Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:)

Mario Balotelli, fra Inter. Han har gode ferdigheter og stort potensiale, og han er 18 år gammal. Måtte ut med nærmere 260 mill for å få han til klubben da :p

`Jeg fikk han for 140 :)

Kjetil paya 125 eller 120 tror jeg.

Jeg fikk Balotelli til £8m noe som tilsvarer rundt 80 millioner kr.

Lenke til kommentar

Skulle til å kjøpe Balotelli for £14.5m med Juve i november 2009, Inter aksepterte budet og Mario likte kontrakttilbudet mitt. Men så blir han skadet i 4 måneder et par dager før jeg kan fullføre handelen, og er dermed ikke egnet til å gjennomføre medical. Fikk han heller ikke i januar-vinduet ettersom han fortsatt var skadet, men fikk til gjengjeld Giuseppe Rossi for £12.5m (klausul!). Måtte også selge Saviola (£6.5m til West Ham), for det begynte å bli litt mange spisser - Amauri, Del Piero, Iaquinta, Foti, Aquino, Paolucci og nå Rossi. Men til sommeren må en av spissene bort, for å gjøre plass til SuperMario. :)

Lenke til kommentar
Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:)

Mario Balotelli, fra Inter. Han har gode ferdigheter og stort potensiale, og han er 18 år gammal. Måtte ut med nærmere 260 mill for å få han til klubben da :p

Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:)

Mario Balotelli, fra Inter. Han har gode ferdigheter og stort potensiale, og han er 18 år gammal. Måtte ut med nærmere 260 mill for å få han til klubben da :p

`Jeg fikk han for 140 :)

Kjetil paya 125 eller 120 tror jeg.

Jeg fikk Balotelli til £8m noe som tilsvarer rundt 80 millioner kr.

Eg brukte opp 2/3 av overgangsbudsjettet mitt, og fyren har enda ikkje prestert som eg forventa. Er det nokon som veit korleis eg kan heva prestasjonsnivået på laget mitt, korleis kan dei utnytta sjansane bedre?

Lenke til kommentar
Hvor mange sesonger har du spilt?

Er i første sesong no.

Du må huske på at stakkaren faktisk er 17 år gammel når spillet starter. Jeg har hatt uttallige saves der Balotelli har variert fra 2-25 scoringer den første sesongen. Felles for alle savene er at han er stjerne etter noen få sesonger, uavhengig av scoringer første sesong.

 

Ein annan ting eg lurer på er korleis kan eg la ein av dei andre trenarane ta seg av U18 laget? Har ikkje lyst til å sjå alle kampane til U18 laget rett før A-laget speler.

Du går inn på Manager > Navn på lag > Laginnstillinger og finner fram til U-18 og huk vekk på "Kontrollér lag".

Lenke til kommentar

Herregud så vanskelig andresesongen var med Juve. Tapte alt på streken; ligaen med 1 poeng og røk ut av semien både i CL og cupen. I transfervinduet hentet jeg så mange gode sentrale spillere at jeg var nødt til å skifte taktikk, og til og med selge Sissoko. De jeg henta var Diego, Antonio Cassano og Poli. Da skiftet jeg taktikk fra 4-4-2 til 4-3-2-1, slik at laget så slik ut:

 

Buffon

Grygera - Criscito - Chiellini - De Ceglie

Gago - Poli - Diarra

Diego - Giovinco

G. Rossi

 

Fokuserer på spill langs bakken, lavt tempo, lite bredde, mixed press og spill gjennom midten. Dette fungerte greit i pre season, men i sesongstarten møtte jeg Roma og Fiorentina borte, og ble griseeid. Uansett hvilke innstillinger jeg brukte skapte Roma og Fiorentina sjanse på sjanse. Bare en genial Buffon redda meg fra katastrofale tall. Assistenen sa ikke noe fornuftig underveis/etter kampene. Hva skyldes dette? Taktikkskiftet eller de store utskiftningene i stallen? Det er så latterlig at jeg nesten ikke orker å fortsette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det tar tid å være konge i FM. Naturligvis må de forskjellige posisjonene ha forskjellige treningsopplegg.

 

Ezequiel Lavezzi's(?) Treningsprogram tror jeg du finner på FMN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...