DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og der vant jeg VM for klubblag med 5-0 i finalen Care? Jeg knuste deg 4-2 ligaen Og likevel ligger jeg 6p foran med en mindre spilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det kun dere to som spiller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, Bruno og Hegland også. Men Helge er ikke så aktiv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 4 Tar deg i LC Mindre cupen da. Men Bruno røk ut av CL Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 4 Tar deg i LC Men Bruno røk ut av CL Unødvendig å nevne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg sier jo det fordi jeg ble trist. Men kanskje like greit, siden da klarer du å vinne noe denne sesongen. (UEFAen) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg ble og trist. Et Liverpool med Carra som toppscorer bør være med i CL. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg???? Har prøvd å laste ned denne: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 Har riktig patch og microsoft.NET som den krever. Men når jeg skal laste det ned så vil den ikke åpne seg. Altså installere. MÅÅ fikse skadene mine, seriøst er oppi 11 skader nå, de beste spillerne er borte mange mnd noen av dem et år tom. Hvordan kan jeg fikse/cheate? Endret 4. mars 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan noen hjelpe meg????Har prøvd å laste ned denne: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 Har riktig patch og microsoft.NET som den krever. Men når jeg skal laste det ned så vil den ikke åpne seg. Altså installere. MÅÅ fikse skadene mine, seriøst er oppi 11 skader nå, de beste spillerne er borte mange mnd noen av dem et år tom. Hvordan kan jeg fikse/cheate? FM blir kjedelig med det der, bare for å si ifra...Prøvde det med Notodden, ble kjedelig etter kamp to da Demidov var som en vegg!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Kan noen hjelpe meg????Har prøvd å laste ned denne: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 Har riktig patch og microsoft.NET som den krever. Men når jeg skal laste det ned så vil den ikke åpne seg. Altså installere. MÅÅ fikse skadene mine, seriøst er oppi 11 skader nå, de beste spillerne er borte mange mnd noen av dem et år tom. Hvordan kan jeg fikse/cheate? Kan du ikke bare patche spillet istedet? Slik at skadene forsvinner.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan noen hjelpe meg????Har prøvd å laste ned denne: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 Har riktig patch og microsoft.NET som den krever. Men når jeg skal laste det ned så vil den ikke åpne seg. Altså installere. MÅÅ fikse skadene mine, seriøst er oppi 11 skader nå, de beste spillerne er borte mange mnd noen av dem et år tom. Hvordan kan jeg fikse/cheate? Kan du ikke bare patche spillet istedet? Slik at skadene forsvinner.. Hvordan gjør jeg det?Kunne du ha forklart meg det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan noen hjelpe meg????Har prøvd å laste ned denne: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 Har riktig patch og microsoft.NET som den krever. Men når jeg skal laste det ned så vil den ikke åpne seg. Altså installere. MÅÅ fikse skadene mine, seriøst er oppi 11 skader nå, de beste spillerne er borte mange mnd noen av dem et år tom. Hvordan kan jeg fikse/cheate? Kan du ikke bare patche spillet istedet? Slik at skadene forsvinner.. Hvordan gjør jeg det?Kunne du ha forklart meg det? www.fmnorge.no Lag deg en profil Nedlastingsseksjon Finn Patch 3.0 Innstaler patchen Kos deg Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg????Har prøvd å laste ned denne: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 Har riktig patch og microsoft.NET som den krever. Men når jeg skal laste det ned så vil den ikke åpne seg. Altså installere. MÅÅ fikse skadene mine, seriøst er oppi 11 skader nå, de beste spillerne er borte mange mnd noen av dem et år tom. Hvordan kan jeg fikse/cheate? Kan du ikke bare patche spillet istedet? Slik at skadene forsvinner.. Hvordan gjør jeg det?Kunne du ha forklart meg det? www.fmnorge.no Lag deg en profil Nedlastingsseksjon Finn Patch 3.0 Innstaler patchen Kos deg Takker og bukker, Skal sjekke når jeg har kommet meg hjem Endret 4. mars 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor spiller du? Norge eller det store utland? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:) Mario Balotelli, fra Inter. Han har gode ferdigheter og stort potensiale, og han er 18 år gammal. Måtte ut med nærmere 260 mill for å få han til klubben da Endret 5. mars 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Sakho fra PSG er knall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan noen trekke frem noen unge talenter til meg som jeg kan kjøpe, de må ikke være så veldig kjente, men så lenge de har et bra potensiale til å bli skikkelig gode:) Mario Balotelli, fra Inter. Han har gode ferdigheter og stort potensiale, og han er 18 år gammal. Måtte ut med nærmere 260 mill for å få han til klubben da `Jeg fikk han for 140 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjetil paya 125 eller 120 tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå