banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Okey dette må noen hjelpe meg å forstå: Før sesongen fikset jeg og sikret meg at alle treningskategoriene hadde 7 stjerner. Sesongslutt, og jeg skulle sjekke åssen det sto til og fikk se dette: What the fuck? Hva har skjedd her? Det er jo nøyaktig de samme trenerene og de har jo nøyaktig samme stats som tilsier at det skal være 7 stjerner på alle treningskategorier med unntak av dødballtrening. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ny patch betyr en ny game for min del. Tenker å starte en i kveld, sannsynligvis blir det Liverpool eller et topplag i Spania/Italia. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Okey dette må noen hjelpe meg å forstå: Før sesongen fikset jeg og sikret meg at alle treningskategoriene hadde 7 stjerner. Sesongslutt, og jeg skulle sjekke åssen det sto til og fikk se dette: -- What the fuck? Hva har skjedd her? Det er jo nøyaktig de samme trenerene og de har jo nøyaktig samme stats som tilsier at det skal være 7 stjerner på alle treningskategorier med unntak av dødballtrening. -- De har satt mer kreterier. Motivasjon og en eller annen til teller like mye som feks skuddtrening og angrep / forsvar. Så det er mye vanskeligere å finne gode trenere. -now 4-5*'s is a very good solid coaching set-up, whilst 6-7* is world class. Before you may have had seven star coaches but it was really pretty much cosmetic, it now works much better in the sense it gives you an idea exactly the sort of level your coaches and regimes are performing at. Endret 27. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Okey dette må noen hjelpe meg å forstå: Før sesongen fikset jeg og sikret meg at alle treningskategoriene hadde 7 stjerner. Sesongslutt, og jeg skulle sjekke åssen det sto til og fikk se dette: -- What the fuck? Hva har skjedd her? Det er jo nøyaktig de samme trenerene og de har jo nøyaktig samme stats som tilsier at det skal være 7 stjerner på alle treningskategorier med unntak av dødballtrening. -- De har satt mer kreterier. Motivasjon og en eller annen til teller like mye som feks skuddtrening og angrep / forsvar. Så det er mye vanskeligere å finne gode trenere. -now 4-5*'s is a very good solid coaching set-up, whilst 6-7* is world class. Before you may have had seven star coaches but it was really pretty much cosmetic, it now works much better in the sense it gives you an idea exactly the sort of level your coaches and regimes are performing at. De har ikke satt mer kriterier. Nå viser stjernene hvordan de faktisk trener. Selv om de har vist 7 stjerner, har de ikke trent sånn virkelig. Så det har ingen innvirkning på hvordan treningen er om du hadde 7 før og 2 nå, treningen er like bra. Mao, stjernene viser det faktiske resultatet. Tungvindt forklart men Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 7Bolanos er det styggeste fyren å spille mot EVER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 DJ, DIN JÆKLA BARNSLIGE TOSK!!!!!!! Nå tar jeg kvelden, og kl 10 i morra skal vi begynn e på nytt, og være venner!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor det? Ser hvilke spillere og trenere jeg skal ha, og etter jeg har tilbudt kontrakt byr han og setter mye mer lønn. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor det? Ser hvilke spillere og trenere jeg skal ha, og etter jeg har tilbudt kontrakt byr han og setter mye mer lønn. HAHA! Bitre mann. Ny game, nye lag i morra. Evt fortsette, uten din bitterhet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det rart man blir forbannet når andre oppfører seg som noen drittsekker? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sorry! Kl 10 i morra, vi spiller realt. Jeg utfordrer deg. Vi begynner med like lag. Så ser vi hvem som er best i FM! Den er du klar for? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sorry! Kl 10 i morra, vi spiller realt. Jeg utfordrer deg. Vi begynner med like lag. Så ser vi hvem som er best i FM! Den er du klar for? Etter å ha slått deg 4-0, ikke sluppet inn mål på 8 kamper og vunnet to pokaler vet jeg det allerede. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det var en treningskamp. Kom igjen og still da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det var en treningskamp. Kom igjen og still da Og begge spilte med toppet lag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg hadde flere skader. Det hadde vel du og. Men kom igjen da, savner deg alt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg hadde flere skader. Det hadde vel du og. Men kom igjen da, savner deg alt Begge hadde like mange skadet og alle var toppspillere. Enkelt og greit. 0-4 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Greit, jeg sugde. La meg få revansj med nytt lag? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Begynner å få et godt lag med Juventus i andre sesong nå. Buffon Grygera - Chiellini - Criscito - De Ceglie Arshavin - L. Diarra - Gago - Giovinco Amauri - Saviola Backups: Mellberg, Marchisio, Sissoko, Nedved, Camoranesi, Del Piero, Iaquinta, Foti, Mazzarani, Aquino. Har i tillegg £55m å handle for, men trenger egentlig ingen forsterkninger ennå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og der vant jeg VM for klubblag med 5-0 i finalen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og der vant jeg VM for klubblag med 5-0 i finalen Care? Jeg knuste deg 4-2 ligaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå