Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Okey dette må noen hjelpe meg å forstå:

 

Før sesongen fikset jeg og sikret meg at alle treningskategoriene hadde 7 stjerner. Sesongslutt, og jeg skulle sjekke åssen det sto til og fikk se dette:

 

whatthefuckgj4.jpg

 

What the fuck? Hva har skjedd her? Det er jo nøyaktig de samme trenerene og de har jo nøyaktig samme stats som tilsier at det skal være 7 stjerner på alle treningskategorier med unntak av dødballtrening.

 

whatthefuck2ye1.jpg

 

:blink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey dette må noen hjelpe meg å forstå:

 

Før sesongen fikset jeg og sikret meg at alle treningskategoriene hadde 7 stjerner. Sesongslutt, og jeg skulle sjekke åssen det sto til og fikk se dette:

--

What the fuck? Hva har skjedd her? Det er jo nøyaktig de samme trenerene og de har jo nøyaktig samme stats som tilsier at det skal være 7 stjerner på alle treningskategorier med unntak av dødballtrening.

--

:blink:

De har satt mer kreterier. Motivasjon og en eller annen til teller like mye som feks skuddtrening og angrep / forsvar. Så det er mye vanskeligere å finne gode trenere.

 

-now 4-5*'s is a very good solid coaching set-up, whilst 6-7* is world class. Before you may have had seven star coaches but it was really pretty much cosmetic, it now works much better in the sense it gives you an idea exactly the sort of level your coaches and regimes are performing at.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Okey dette må noen hjelpe meg å forstå:

 

Før sesongen fikset jeg og sikret meg at alle treningskategoriene hadde 7 stjerner. Sesongslutt, og jeg skulle sjekke åssen det sto til og fikk se dette:

--

What the fuck? Hva har skjedd her? Det er jo nøyaktig de samme trenerene og de har jo nøyaktig samme stats som tilsier at det skal være 7 stjerner på alle treningskategorier med unntak av dødballtrening.

--

:blink:

De har satt mer kreterier. Motivasjon og en eller annen til teller like mye som feks skuddtrening og angrep / forsvar. Så det er mye vanskeligere å finne gode trenere.

 

-now 4-5*'s is a very good solid coaching set-up, whilst 6-7* is world class. Before you may have had seven star coaches but it was really pretty much cosmetic, it now works much better in the sense it gives you an idea exactly the sort of level your coaches and regimes are performing at.

 

De har ikke satt mer kriterier. Nå viser stjernene hvordan de faktisk trener. Selv om de har vist 7 stjerner, har de ikke trent sånn virkelig. Så det har ingen innvirkning på hvordan treningen er om du hadde 7 før og 2 nå, treningen er like bra. Mao, stjernene viser det faktiske resultatet.

 

Tungvindt forklart men :p

Lenke til kommentar

Begynner å få et godt lag med Juventus i andre sesong nå.

 

Buffon

Grygera - Chiellini - Criscito - De Ceglie

Arshavin - L. Diarra - Gago - Giovinco

Amauri - Saviola

 

Backups: Mellberg, Marchisio, Sissoko, Nedved, Camoranesi, Del Piero, Iaquinta, Foti, Mazzarani, Aquino. Har i tillegg £55m å handle for, men trenger egentlig ingen forsterkninger ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...