Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Last ned Daemon Tools. Virtuell cd greie. Men, aller helst, kjøp spillet :b Daemon funker ikke i Win7. Men PowerISO gjorde. Og hvorfor i all verden skulle jeg kjøpe et spill som er lagt ut som freeware av utvikleren? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 I Premier League 2014/2015 har Adebayor 36 mål på 32 kamper, 11 Banens Beste og en gjennomsnittlig rating på 7.45. Han er helt rå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, han blir rå etter noen sesonger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Spilte treningskamp mot reservene mine, og de sparket ned Adebayor, Rossi og Jorge, og alle de er nå ute i 2 måneder. Snakk om kjærlighet til sitt eget A-lag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Adebayor er for god på FM09. Verdens beste spiss fra starten av spillet og frem 2015/2016 hos meg. Endret 22. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Adebayor og Arsenal er så overdrevent gode at det må være noe bugga shit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spilte treningskamp mot reservene mine, og de sparket ned Adebayor, Rossi og Jorge, og alle de er nå ute i 2 måneder. Snakk om kjærlighet til sitt eget A-lag. De gjør alt de kan for å komme inn på A-laget. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spilte treningskamp mot reservene mine, og de sparket ned Adebayor, Rossi og Jorge, og alle de er nå ute i 2 måneder. Snakk om kjærlighet til sitt eget A-lag. De gjør alt de kan for å komme inn på A-laget. HAHAHAHAHA! :!: Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spilte treningskamp mot reservene mine, og de sparket ned Adebayor, Rossi og Jorge, og alle de er nå ute i 2 måneder. Snakk om kjærlighet til sitt eget A-lag. De gjør alt de kan for å komme inn på A-laget. Den var god Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Adebayor og Arsenal er så overdrevent gode at det må være noe bugga shit. Agree. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan noen forresten legge ut cm 01, eller låne meg passordet, jeg får faen meg aldri den verifiserings-eposten... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du får den noen dager etterpå Tell me hvordan du innstallerer patchen med spilleroppdateringer da Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du får den noen dager etterpå Tell me hvordan du innstallerer patchen med spilleroppdateringer da Det skal gå automatisk når du kjører programmet som følgte med patchen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du får den noen dager etterpå Tell me hvordan du innstallerer patchen med spilleroppdateringer da Det skal gå automatisk når du kjører programmet som følgte med patchen. Mutu, join den nye fifa-cupen! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 *Mine innlegg* DJ, 7Bananos og jeg har startet en game mot hverandre på internett, men et par til med på spillet hadde vært gøy Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 *Mine innlegg* DJ, 7Bananos og jeg har startet en game mot hverandre på internett, men et par til med på spillet hadde vært gøy Hadde vært fint med noen flere, men da må dere kunne spille litt ofte Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg kan gjerne spille med dere, hvis dere forteller meg hvor den fordømte CD-keyen skal tastes inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Spiller via Hamachi. Men som kjetil sier, man må kunne spille litt ofte så ikke gamen dør ut. Edit: Arsenal er allerede tatt Hegland, men hvis du kan spille med Chelski og har litt fritid å bruke så må du gjerne være med for min del Bra og ha alle de 4 store.. Endret 24. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dere som vil med får adde bruno på msn, hvis det er greit for han. Liverpool, Arsenal og Man Utd er allerede tatt. Hvis noen av dere ikke kan flere ganger på rad, blir det ban Og dere må ikke bruke like lang tid som DJ til å finne trenere. Jeg kan åpne serveren tidlig hvis dere ønsker å legge opp trening, trenere og taktikker. Vi begynner kl 5 i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå