Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

What the..

Ikonet er jo borte fra menyen din.

EDIT: Du er landslag. Du kan ikke sette opp treningsopplegg for landslag.

Ok, det forklarer saken :)

Takk for svar.

En av MANGE grunner til å holde seg til FM 08, ihvertfall hvis du har full oppdatering til dags dato!

Jeg har patchet spillet (9.2.0) og får likevel skader hele tiden i kamper. I løpet av 2 kamper har jeg mistet 3 mann i 2 måneder. Alle er på ganske rolige treningsopplegg og er ikke særlig injury prone. Er dette tilfeldigheter eller sliter andre med skader?

Quotet feil! var til deg (i)Roman, elsker nicket btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig? Kan noen bekrefte at det er en jævla skade-bug selv om det har gått 4 mnd siden spillet ble sluppet ut?

13.8.08 FC Twente A: Arshavin ute i 2 måneder

17.8.08 Aston Villa A: Djourou ute i 2 måneder og Eboué ute i 1 måned

19.8.08 Landslagspause: Van Persie og Vela ute i 2 uker

23.8.08 Man Utd H: Walcott ute i 2 måneder

Har som sagt helt vanlige treningsopplegg og van Persie er på sitt eget, veldig forsiktige treningsopplegg.

Lenke til kommentar
Er det mulig? Kan noen bekrefte at det er en jævla skade-bug selv om det har gått 4 mnd siden spillet ble sluppet ut?

Har som sagt helt vanlige treningsopplegg og van Persie er på sitt eget, veldig forsiktige treningsopplegg.

Skadebug på 9.0 og 9.1 i alle fall. Ikke testet 9.2 ennå.

Lenke til kommentar

Skadebug på 9.0 og 9.1 i alle fall. Ikke testet 9.2 ennå.

Jeg opplevde unormalt mange skader og unormalt mange annulerte mål på 9.0, men 9.1 funket bra og 9.2 enda bedre.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg cheats? orker ikkkeeeeeeeeeeeeeee flere skader!!har 9 spillere som er skada,.i flere mnd,.

hehe trenger hjelp her, og seriøøst hvor mange stoolpeskuudd er det mulig å hva hver kamp a,.men men digger spillet :)

har prøvd her :

http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58

men får ikke lastet denne ned?Noen som vet hvoorfooor??thaaanx,.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg cheats? orker ikkkeeeeeeeeeeeeeee flere skader!!har 9 spillere som er skada,.i flere mnd,.

hehe trenger hjelp her, og seriøøst hvor mange stoolpeskuudd er det mulig å hva hver kamp a,.men men digger spillet :)

har prøvd her :

cheats viser bare at du er en taper, mange har klart å vinne the treble til og med et skada mannskap

Lenke til kommentar

har prøvd her :

cheats viser bare at du er en taper, mange har klart å vinne the treble til og med et skada mannskap

vet du?eller ikke?skal fikse skadene bare haha, heey 9 skader, driver å spiller med reserve laget mitt,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...