gaamst Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 What the.. Ikonet er jo borte fra menyen din. EDIT: Du er landslag. Du kan ikke sette opp treningsopplegg for landslag. Ok, det forklarer saken Takk for svar. En av MANGE grunner til å holde seg til FM 08, ihvertfall hvis du har full oppdatering til dags dato! Jeg har patchet spillet (9.2.0) og får likevel skader hele tiden i kamper. I løpet av 2 kamper har jeg mistet 3 mann i 2 måneder. Alle er på ganske rolige treningsopplegg og er ikke særlig injury prone. Er dette tilfeldigheter eller sliter andre med skader? Quotet feil! var til deg (i)Roman, elsker nicket btw. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei Jeg trenger litt hjelp med FM09 siden etter jeg har instalert spillet og skal spille 1 kamp så tar jeg laguttaket så plutselig crasher hele spiller og pc'en og må restarte alt? Hva kan dette skyldes? Har ikke lastet ned spillet eller noe sånnt heller :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp spillet du. Da slipper du sånne problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 prøv å google error'en du får. Eller bare fryser det seg? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp spillet du. Da slipper du sånne problemer. Jeg har ___ikke___ lastet ned spillet.. jeg ___har____ kjøpt det prøv å google error'en du får. Eller bare fryser det seg? Det fryser seg helt :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har du god nok pc for minimum requirements? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det ikke det et issue som gjør at enkelte må spille i vindu? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 En av MANGE grunner til å holde seg til FM 08, ihvertfall hvis du har full oppdatering til dags dato! Jeg vil gjerne høre flere. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det mulig? Kan noen bekrefte at det er en jævla skade-bug selv om det har gått 4 mnd siden spillet ble sluppet ut? 13.8.08 FC Twente A: Arshavin ute i 2 måneder 17.8.08 Aston Villa A: Djourou ute i 2 måneder og Eboué ute i 1 måned 19.8.08 Landslagspause: Van Persie og Vela ute i 2 uker 23.8.08 Man Utd H: Walcott ute i 2 måneder Har som sagt helt vanlige treningsopplegg og van Persie er på sitt eget, veldig forsiktige treningsopplegg. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du god nok pc for minimum requirements? Ja? Har HP pavilion (stasjonær) m/ Windows Vista og 1GB ram og litt over 200GB minne igjenn? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det mulig? Kan noen bekrefte at det er en jævla skade-bug selv om det har gått 4 mnd siden spillet ble sluppet ut? 13.8.08 FC Twente A: Arshavin ute i 2 måneder 17.8.08 Aston Villa A: Djourou ute i 2 måneder og Eboué ute i 1 måned 19.8.08 Landslagspause: Van Persie og Vela ute i 2 uker 23.8.08 Man Utd H: Walcott ute i 2 måneder Har som sagt helt vanlige treningsopplegg og van Persie er på sitt eget, veldig forsiktige treningsopplegg. Skadebug på 9.0 og 9.1 i alle fall. Ikke testet 9.2 ennå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det mulig? Kan noen bekrefte at det er en jævla skade-bug selv om det har gått 4 mnd siden spillet ble sluppet ut? 13.8.08 FC Twente A: Arshavin ute i 2 måneder 17.8.08 Aston Villa A: Djourou ute i 2 måneder og Eboué ute i 1 måned 19.8.08 Landslagspause: Van Persie og Vela ute i 2 uker 23.8.08 Man Utd H: Walcott ute i 2 måneder Har som sagt helt vanlige treningsopplegg og van Persie er på sitt eget, veldig forsiktige treningsopplegg. Skadebug på 9.0 og 9.1 i alle fall. Ikke testet 9.2 ennå. Jeg opplevde unormalt mange skader og unormalt mange annulerte mål på 9.0, men 9.1 funket bra og 9.2 enda bedre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg cheats? orker ikkkeeeeeeeeeeeeeee flere skader!!har 9 spillere som er skada,.i flere mnd,. hehe trenger hjelp her, og seriøøst hvor mange stoolpeskuudd er det mulig å hva hver kamp a,.men men digger spillet har prøvd her : http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 men får ikke lastet denne ned?Noen som vet hvoorfooor??thaaanx,. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg cheats? orker ikkkeeeeeeeeeeeeeee flere skader!!har 9 spillere som er skada,.i flere mnd,.hehe trenger hjelp her, og seriøøst hvor mange stoolpeskuudd er det mulig å hva hver kamp a,.men men digger spillet har prøvd her : http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 men får ikke lastet denne ned?Noen som vet hvoorfooor??thaaanx,. cheats viser bare at du er en taper, mange har klart å vinne the treble til og med et skada mannskap Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vant The Double med sju spillere ute i flere måneder. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg cheats? orker ikkkeeeeeeeeeeeeeee flere skader!!har 9 spillere som er skada,.i flere mnd,.hehe trenger hjelp her, og seriøøst hvor mange stoolpeskuudd er det mulig å hva hver kamp a,.men men digger spillet har prøvd her : http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.p...=file&id=58 men får ikke lastet denne ned?Noen som vet hvoorfooor??thaaanx,. cheats viser bare at du er en taper, mange har klart å vinne the treble til og med et skada mannskap vet du?eller ikke?skal fikse skadene bare haha, heey 9 skader, driver å spiller med reserve laget mitt,. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Om du har patchet, så ville jeg nok gått for Fm 08 en stund til Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg ville gått for CM01/02 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 f***n as, var oppe i 12 skadde spillere i går kveld,. sykt hvor mye som kan skje på overtid i FM09 haha,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå