Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det nokon som veit korleis eg kan setta opp vennskapskamper? Gå inn på terminliste, trykk på en ledig dato, og velg lag Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Obvious bragpost. Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hei gutter, er en stor FM- fan selv og lurte på om dere kunne hjelpe meg med noe. Jeg er ikke helt sikker på hvilke mapper og hva jeg må gjøre for å få til ordentlige drakter logoer i den engelske eliteserien. Setter pris på hjelp. Endret 11. februar 2009 av politistudent Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Så det er du som er gaamst på fifa. Hvilket skin bruker du? Det er det! Jeg bruker swite original. Er ikke så veldig teknisk av meg men sender deg den gjerne hvis det går, hvis du vil ha den da. btw. hvor fucked up er det at dette landet ikke klarer å sende Tyskland-Norge på riks-tv! Jeg kan se hvordan, da selvmordsraten helt sikkert steg under Hareide epoken, men det er jo spennende med Drillo-debut! Bare synd vi ikke har kjøpt inn noen stjerner... da er det bra vi har Aarøy... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Politistudent: Lag deg en ny mappe under Football Manager 2009 i mine dokumenter. Gi denne navnet graphics, og legg det du måtte ønske. Endret 11. februar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noe som irriterer meg er at når jeg spiller finale på nøytral bane, så blir jeg "borte-laget" og taper pga det. Hver gang jeg blir "hjemme-laget" vinner jeg. Sinnsykt irriterende. Andre som føler/har det slik? Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fm08 har en egen tråd. Da blir han jo alene i den, alle spiller 09 nå Right on. du er et godt menneske kjetil <3 Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nokon som veit om ein norsk nettbutikk der ein kan kjøpa FM09 billig? Hadde det ikke vært for den geniaale ideen med å bruke spillkode på det nye fm, så skulle jeg betalt deg for å ta det fra meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Så det er du som er gaamst på fifa. Hvilket skin bruker du? Det er det! Jeg bruker swite original. Er ikke så veldig teknisk av meg men sender deg den gjerne hvis det går, hvis du vil ha den da. btw. hvor fucked up er det at dette landet ikke klarer å sende Tyskland-Norge på riks-tv! Jeg kan se hvordan, da selvmordsraten helt sikkert steg under Hareide epoken, men det er jo spennende med Drillo-debut! Bare synd vi ikke har kjøpt inn noen stjerner... da er det bra vi har Aarøy... En Pm med fila hadde vært fint Holder meg til 08 selv akkurat nå. Aarøy kan ikke måle seg med f.eks Carew. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Går det an å starte som manager fpr klubb og landslag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Går det an å starte som manager fpr klubb og landslag? Det kan du, du må lede et landslag og få tilbud fra en klubb etterhvert eller motsatt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Går det an å starte som manager fpr klubb og landslag? Det kan du, du må lede et landslag og få tilbud fra en klubb etterhvert eller motsatt Da går det jo ikke ann å starte som det Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Fekk FM09 i posten i dag Men eg har eit ganske dumt spørsmål, korleis lager eg eit treningsopplegg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Fekk FM09 i posten i dag Men eg har eit ganske dumt spørsmål, korleis lager eg eit treningsopplegg? Haha, gå inn på treninger,og let Det som funker når du skal lære deg spillet, finn ting selv Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Finner det ikkje. Kan du forklare kor eg finner treningar eller har du eit bilde som kan hjelpa? Takk for svar. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Trykk på det ikonet i menyen med en ball og en sånn rød liten markeringssak. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nokon som kan visa på bilde? Igjen, takker for svar. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) What the.. Ikonet er jo borte fra menyen din. EDIT: Du er landslag. Du kan ikke sette opp treningsopplegg for landslag. Endret 13. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 What the.. Ikonet er jo borte fra menyen din. EDIT: Du er landslag. Du kan ikke sette opp treningsopplegg for landslag. Ok, det forklarer saken Takk for svar. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har patchet spillet (9.2.0) og får likevel skader hele tiden i kamper. I løpet av 2 kamper har jeg mistet 3 mann i 2 måneder. Alle er på ganske rolige treningsopplegg og er ikke særlig injury prone. Er dette tilfeldigheter eller sliter andre med skader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå