NorvegianDad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De ny-genererte spillerne er jo helt vanvittig gode,jeg har mange spillere under 20 som kan sammenlignes med de beste spillerne i TL når spillet starter. Men jeg greier aldri å holde på til de er mer enn 23 da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Begynner å bli mektig lei skader nå. Får minst 3-4 pr kamp. På de 4 siste kampene har jeg fått 10 skader. Dette har foregått i 3 sesonger på rad nå. Jeg bytter ikke lenger for å snu kampbildet, jeg bytter inn for å erstatte de som blir skadet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hmm, har ingen problemer med mye skader jeg lengre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 7 nye skader på 2 kamper etter at jeg skrev det forige innlegget. Dette er fullstendig tåpelig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hmm, Er det noe jeg kan forsterke? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En joker på spissplass ville gjort seg. Og hva skal du med 3 keepere? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er ikke noe som har fucket opp med patchen da Points? Prøve å patche på nytt? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den er automatisk patchet med Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan i faen greier folk å hente Messi? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan i faen greier folk å hente Messi? Du byr riktig pris når tiden er inne. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Prøvde meg med et £87M bud på Cesc Fabregas i min andre sesong med City. Arsenal krevde skarve £137M + Richards og Vukcevic.. Snakk om å verdsette en spiller.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan i faen greier folk å hente Messi? Jeg kjøpte gutten før tredje sesongen med Arsenal for 375 mill. Jeg tilbød han 20mill mindre i Sign-on-fee og 200 000 mindre i ukelønn enn det han forlangte, og han aksepterte. No problem. Har ikke spilt FM på 3 uker nå, pga maskinen er på reparering. Det begynner å tære på. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte han for 410M Han hadde det som sånn overgangsklausul i kontrakten. Fikk han i starten av 3dje sesong. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Asenjo blir ikke noe særlig god. Ihvertfall ikke på mine saves. Han er veldig god i forhold til alderen i starten av spillet, men utviklinga går treigt og stopper før han blir en klassespiller. Mulig at dette varierer en del dog. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen av dere som har fått ut potensialet til Carlos Vela? Hos meg blir han ikke mer enn en bra/brukbar backupspiller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen av dere som har fått ut potensialet til Carlos Vela? Hos meg blir han ikke mer enn en bra/brukbar backupspiller. Ja, kjøpte han til United og han er en verdensklassespiss. Ikke spillt med han veldig lenge, men han har vært god så langt og statsa er meget bra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen av dere som har fått ut potensialet til Carlos Vela? Hos meg blir han ikke mer enn en bra/brukbar backupspiller. Hos meg blir han pure class. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hos meg er han også Pure Class. Asenjo ble sett på som et stort talent av speidere og trenere da han kom til klubben min, men nå står det bare at han kommer til å bli en decent premier league keeper. Akinfeev kommer gratis til jula tho Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan i faen greier folk å hente Messi? Bare å by 1,2 milliarder NOK det Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Eller vente til han signerer ny kontrakt og får mye lavere buyout klausul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå