Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man starter spillet så var det ganske anderledes enn det jeg er vant til, men det var bare positivt. Mange ting som jeg liker veldig godt i nye spillet som f.eks. rykte oppsummeringen, to sifret poeng i kampene og ikke minst 3D. Selv om jeg ikke kommer til å bruke 3D-visning i alle kamper så er dette definitivt et skritt i riktig retning for å formidle fotball på riktig måte. Det er helt klart langt å gå ennå før dette blir en innertier men det er i hvertfall ikke en skivebom på første forsøket her. Det gir nødvendig innsikt i om taktikken fungerer, og man ser kvaliteten på spillerne sine mye bedre. Dette blir herlig når det fulle spillet kommer.

Personlig spiller jeg aldri demoen, bare prøver den for å se hvordan ting ser ut og så venter jeg videre til spillet er i butikkhyllene.

Lenke til kommentar

Bortsett fra bokstavbug og skadene og et par andre småting som transferbudsjettet til Liverpool (47 mill som tittelutfordrer) er jeg positivt overrasket, 3D virker greit, har selvfølgelig en vei å gå, men som forventet og litt til. Rykter og pressekonferanser er elsk.

Lenke til kommentar
Skift til Vista!

Du laster ned bare DirectX på nytt, og kjører det. Da ordner deg seg. Du skal jo ikke erstatte en fil.

Last ned DirectX på nytt, kjør det. Sånn. Da skal det funke.

Er en ide å bruke hodet :)

vel, jeg lastet det jo ned...men da kom det hvor jeg ville plassere ned de greiene :shrug:

Lenke til kommentar

Budskjettet til liverpool er vel ikke annet enn forventet etter bruk av penger på Riera, Dossena og Keane. Det ligger jo £35M der alene. Skadene irriterer meg noe sykt, er jo en spiller per kamp som blir ute i 2-3 uker. Alltid en midtbanespiller eller spiss da. Bokstav bugen virker som at det hjelper å være hurtig på tastene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...