Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har det samme problemet Sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 å mangle en dll-fil er ingen koslig opplevelse dessverre Prøv og innstaller på nytt Ja, for det har jeg ikke prøvd en del ganger nå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, for det har jeg ikke prøvd en del ganger nå Hmm, prøv å laste ned FM fra et annet sted, og/Eller last ned fra en annen her på forumet som har fått det til å funke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fant problemet, installer DirectX på nytt. Hent installasjonsfilen fra dem sin hjemmeside funker nå hos meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Faen, det er umulig å skrive på FM09. Om jeg skriver Berbatov, blir det bbberatov. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, kjenner også flere som har det problemet. Bokstaver dukker opp 2-3 ganger hele tia, utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 La merke til det med en gang, trodde først det var pc'n sin feil, men ser nå flere har samme problem Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Fant problemet, installer DirectX på nytt. Hent installasjonsfilen fra dem sin hjemmeside funker nå hos meg OK, da er spørsmålet mitt...hvor skal DirectX plasseres, og hva er den nyeste versjonen?? vil ha link takk Endret 2. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når man starter spillet så var det ganske anderledes enn det jeg er vant til, men det var bare positivt. Mange ting som jeg liker veldig godt i nye spillet som f.eks. rykte oppsummeringen, to sifret poeng i kampene og ikke minst 3D. Selv om jeg ikke kommer til å bruke 3D-visning i alle kamper så er dette definitivt et skritt i riktig retning for å formidle fotball på riktig måte. Det er helt klart langt å gå ennå før dette blir en innertier men det er i hvertfall ikke en skivebom på første forsøket her. Det gir nødvendig innsikt i om taktikken fungerer, og man ser kvaliteten på spillerne sine mye bedre. Dette blir herlig når det fulle spillet kommer. Personlig spiller jeg aldri demoen, bare prøver den for å se hvordan ting ser ut og så venter jeg videre til spillet er i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bortsett fra bokstavbug og skadene og et par andre småting som transferbudsjettet til Liverpool (47 mill som tittelutfordrer) er jeg positivt overrasket, 3D virker greit, har selvfølgelig en vei å gå, men som forventet og litt til. Rykter og pressekonferanser er elsk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ok, nå har jeg lastet ned DirectX9 til PC'en...ettersom at 10 ikke funker på XP visstnok, men så kom jeg så langt som på bilde. Hvor skal det plasseres, og hva skal jeg gjøre etterpå?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Anyone?? Vil gjerne få prøvd ut demoen lissom!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Får dll feil fra torrent nedlasningen. Last ned fra steam, der fungerer det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skift til Vista! Du laster ned bare DirectX på nytt, og kjører det. Da ordner deg seg. Du skal jo ikke erstatte en fil. Last ned DirectX på nytt, kjør det. Sånn. Da skal det funke. Er en ide å bruke hodet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skift til Vista! Du laster ned bare DirectX på nytt, og kjører det. Da ordner deg seg. Du skal jo ikke erstatte en fil. Last ned DirectX på nytt, kjør det. Sånn. Da skal det funke. Er en ide å bruke hodet vel, jeg lastet det jo ned...men da kom det hvor jeg ville plassere ned de greiene Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 For dere som får feilmelding om at dere mangler en dll-fil når dere prøver å kjøre demo'n: Gå til C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009 demo\ (eller tilsvarende), og kjør filen "dxwebsetup.exe". Funka ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Nesehorn Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bare lurer på en ting, er det slik at jeg kan fortsette på saven fra demoen når jeg skaffer fullversjonen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Korrekt. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da laster jeg ned, og håper at jeg kan få en bedre start på sesongen enn hva vi egentlig gjore (Newcaslte fan). 46& på vei og laster ned i 1.7mb Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Budskjettet til liverpool er vel ikke annet enn forventet etter bruk av penger på Riera, Dossena og Keane. Det ligger jo £35M der alene. Skadene irriterer meg noe sykt, er jo en spiller per kamp som blir ute i 2-3 uker. Alltid en midtbanespiller eller spiss da. Bokstav bugen virker som at det hjelper å være hurtig på tastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå