DJ_Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=620627 Denne lista var ikke dum. Abdou Traore Rosenborg Burkina Faso Hva i helvete?! Han er faktisk sinnsykt god på spillet! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jepp, klassespiller på FM! Noen som vet hvilken potential rating han har? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jepp, klassespiller på FM! Noen som vet hvilken potential rating han har? Varierer fra save til save det. Men hos meg har han 148 i potential ability og 77,57 som beste potensielle positional rating. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har installert FM via Steam. Tenkte jeg skulle fikse noen liga navn osv. i editoren, men jeg finner ikke ut hvor på PC-en den har lagt seg. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Faen så vanskelig det skal være å få til et bra treningsoppsett med Rosenborg. Kan visstnok ikke ha mer enn 6 trenere i klubben! Merkelige greier, siden jeg allerede har 9 trenere.. Så dersom jeg gir en sparken, får jeg ikke ansatt en ny en. Noen som har slitt med dette? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Sjekk ut Tsvetomir Todorov. 17 år gammel OM HVS AS. Funker som back up på København for øyeblikket. Sjekket ut potensialet hans etter kjøpet, ligger på 160. Så dette kan vise seg å bli en god signering. Kostet 1-2mill. Endret 1. februar 2009 av Kiruk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor sjekker du potensial? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) FM editor. Er egentlig ett skjult stat, så litt juks er det. Men, jeg tok meg friheten i dette tilfellet ettersom jeg allerede hadde kjøpt han Endret 1. februar 2009 av Kiruk Lenke til kommentar
mopani Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som veit om en god høyre midtbanespiller til Bayern Munchen? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Matias Fernandez burde funke. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Matias Fernandez burde funke. Han er vel ikke høyremidtbane.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Venstre han gitt. My bad. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 FM 09 vil ikke starte i Windows 7. Noen andre som sliter med og har en løsning på problemet, evt bare noen med en løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå har jeg ikke noe fasit, men har du prøvd kompatibilitetsmodus (lol-ord). Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, både i Vista- og XP SP2-kompatibiltetsmodus er prøvd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som veit om en god høyre midtbanespiller til Bayern Munchen? Simone Pepe. Brilierte i tyskland på mitt Wolfsburg lag. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal det ikke være mulig å arrangere treningskamper på slutten av sesongen? Spiller med RBK og henger godt med UEFA gruppespillet, men nå er det jo faen meg 1 mnd til neste kamp! Ingen kamper imellom.. På terminlista når jeg skal sette opp treningskamp står det at alle datoene er opptatt.... ??? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er mulig dette bare skjer på min save. Men etter endt første sesong siter Bojan nei til kontrakt fra Barca. Prøvde å snappe han opp, men han endte til slutt i Fenerbache. O.o Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal det ikke være mulig å arrangere treningskamper på slutten av sesongen? Spiller med RBK og henger godt med UEFA gruppespillet, men nå er det jo faen meg 1 mnd til neste kamp! Ingen kamper imellom.. På terminlista når jeg skal sette opp treningskamp står det at alle datoene er opptatt.... ??? Spill mot reservelaget. Eneste jeg fikk til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå