Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
So here’s a list ,that I grabbed from the Data Editor, of Football Manager 2009 wonderkids, :

 

Rated -10 (potential between 175 and 200):

 

Anderson - Man Utd - AMC

Mario Balotelli - Inter - AMR L, ST

Bojan - Barcelona - FC

Giovani Dos Santos - Tottenham - AMRLC FC

Fiorillo Vincenzo - Sampdoria - GK

Galván Martín - Cruz Azul - AMC

Toni Kroos - FC Bayern - AMC

Pato - A.C. Milan - FC

Miralem Pjanic - Ol. Lyon - AMRC

Henri Saivet - G. Bordeaux - AMRL FC

Mamadou Sakho - PSG - DLC

Carlos Vela - Arsenal - AMLC FC

 

Kilde: google - wonderkids fm 09 =)

Lenke til kommentar
Bare juks med deg, DJ?

 

Må jo oppdage talentene selv :p

 

Når du oppdager dem er det stort sett for sent. De er kjøpt opp av store klubber, og koster en formue. Selv spiller jeg med Leeds for tiden, og solgte mitt største tallent for småpenger uten å vite at han var et stort tallent før etter jeg sjekket litt rundt på nett... Må sies at han spilte en del kamper første sesongen hos meg uten å slå gjennom.

 

For dem som måtte lure: Fabian Delph =)

Lenke til kommentar

Han er vel en såkalt -9 spiller altså med Potential Rating på 150-180, altså kan bli en meget bra premier league spiller noen ganger eller bare en god Championship spiller en annen gang du starter spillet. Ratingen blir satt når du starter spillet.

 

Ligger lister med alle -10 og alle -9 ute på nettet som du kan laste ned og så importere inn i FM for å finne de lettere.

Lenke til kommentar
Faen, er det mulig?? Skader over hele fjøla. Omtrent hele den faste forsvarsrekka pluss de viktigste midtbanespillerne er ute.. Har hatt 4-5 viktige førstelagsspillere ute hele sesongen, og jeg bruker 2.0 oppdateringen.. Jævla dritt :(

 

post-171393-1233292712_thumb.jpg

 

Og der ble nettopp Pelu skadet på trening, borte mellom 1-2 mnd.. Hva skjer da..!

Lenke til kommentar

Anbefaler alle som spiller i mindre klubber og som trenger spisser å ta en titt på:

 

Ariza Makukula - Stor og sterk spiss som fungerer godt som oppspillspunkt. 2-3mill.

 

Mantorras - God til det meste uten å stikke seg ut på noen punkter. Fikk han for 7,5mill. Erstattet Nordstrand i Køben som ble solgt til Rosenborg for 25mill.

 

Sadick Adams - 18 år gammel spiss. Litt urutinert og ikke riktig farlig nok foran mål enda. Fungerer bra å sette innpå når man kan forvente overgangsmuligheter. Flink til å finne rom og rask til beins. Det fikk ihvertfall Valencia erfare :D

 

Woo.jpg

Lenke til kommentar
Sadick Adams - 18 år gammel spiss. Litt urutinert og ikke riktig farlig nok foran mål enda. Fungerer bra å sette innpå når man kan forvente overgangsmuligheter. Flink til å finne rom og rask til beins. Det fikk ihvertfall Valencia erfare :D

Kjøpte han til RBK ganske tidlig. Var et lurt valg det :)

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som merker at norsk fotball er ekstremt oppskrytt i spillet?

 

Jeg er på min 5 sesong med SK Brann og serien er ganske vanskelig å vinne,vant den første gang i 4. sesongen og leder den nå i 5. sesong,ellers har jeg 2. og 3. plasser pluss en 7.plass.

Men i europa-cupene eier jeg..?Vant gruppespillet i uefacupen,kommet videre fra uefacup gruppespillet 2 ganger,slår Lazio og atletico madrid 2-1, BORTE!

 

Men slår jeg Hønefoss hjemme? NEI!

 

De gangene jeg har blitt slått ut av europacupene før gruppespill har det vært Juventus,Everton og Eintracht Frankfurt som har vært årsaken.

Synes dette er ekstremt rart,jeg har slått mange gode lag både borte og hjemme,men skjønner ikke hvorfor jeg ikke knuser Moss og Bryne i serien hjemme.Det verste er at når jeg har slått disse storlagene har jeg rundspilt de til tider også.

 

post-95815-1233407208_thumb.jpg

 

post-95815-1233407217_thumb.jpg

 

post-95815-1233407322_thumb.jpg

Endret av NorvegianDad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...