Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen forklare meg hvordan jeg kan skifte skin på fm09? syns det blir så kjedelig med det som er. Noen som kan gi meg en link på hvor jeg kan laste ned skins og forklare meg hvordan jeg får de til å funke?

Skins:

Om du vil endre skin, gjør du følgende:

Last ned skinnet, pakk det ut med WinRAR og legg det i Mine Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins. Gå inn i spillet og gå på Valg->Innstillinger->Utseende & lyder. Trykk på rullegardinen under "Skin" og velg det skinnet du har lyst til å bruke fra listen som kommer fram. Trykk "Bekreft".

www.fmnorge.com har noen fine skins... Sjekk ut dem

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar
kan noen forklare meg hvordan jeg kan skifte skin på fm09? syns det blir så kjedelig med det som er. Noen som kan gi meg en link på hvor jeg kan laste ned skins og forklare meg hvordan jeg får de til å funke?

Skins:

Om du vil endre skin, gjør du følgende:

Last ned skinnet, pakk det ut med WinRAR og legg det i Mine Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins. Gå inn i spillet og gå på Valg->Innstillinger->Utseende & lyder. Trykk på rullegardinen under "Skin" og velg det skinnet du har lyst til å bruke fra listen som kommer fram. Trykk "Bekreft".

www.fmnorge.com har noen fine skins... Sjekk ut dem

Det funket :D Tusen Takk for hjelpen ;)

Lenke til kommentar

Pokker, sliter som bare juling med Barnet i Coca Cola League 1. Det er vel kanskje litt meningen, men saken er at jeg taper alle kampene mine med 1 mål, veldig ofte 2-1 eller 1-0. Sliter masse med å få puttet mål trenger jeg en spiss, eller trenger jeg å organisere angrepet på en ny måte?

Lenke til kommentar

Hvis du nekter han å gå blir han mest sannsynlig bare sur og spiller dårlig,så er nok best å selge.

Med en god del scouting kommer det spillere som er veeldig gode etterhvert,spesielt de yngre/nye spillerne.Der er det bare om å være først ute å hente de.

Synes de unge spillerne er altfor gode,tror jeg har en spiller over 30 (Azar Karadas) på laget og halve laget mitt er rundt 20 år og mange av de nye er myye bedre enn f.eks sigurdson.

Selvfølgelig blir det vanskelig å erstatte en så god spiller likevel,men du kan jo forsterke stallen med 2-5 kvalitetsspillere med under 50 mill.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg hadde solgt Reginiussen for 57,5 millioner selv. En ting er at han er svært god i spillet og duger på veldig høyt nivå, men det verste er at du ikke vil kunne erstatte ham på lenge fordi TL-klubbene har såpass anonymt rykte.

Hadde ikke noe valg, han som er eieren for klubben sa at tilbudet var altfor godt så han godtok det..

Jeg vant the double med TIL.

Men har mistet en del spillere nå.. Til og med Koppinen.. han godtok det igjen..

Moldskred er verdt 41 mill nå.. Høgli 32 mill.. Så yttergård jensen 22 mill...

Er steinrik.. men får da faen ikke bruke en dritt på nye spillere.. ^^

BTW DERE?

Hvordan arrangerer jeg treningskamper? Har assistenten til å gjøre det for meg siden jeg ikke vet..

happy gaming :) <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...