Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flott at du flytter fokus til min sesong av FM noe som jeg ikke spiller lenger. Og jeg kan si med hånd på hjertet at jeg ikke cheatet Du vant 6 troféer uten å ha rørt noe som helst av taktikkinnstillingene. Sure. Mulig det da, greid å vinne flere trofeèr med et Chelsea lag der jeg ikke rørte taktikk innstillingene Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Man vinner ikke 6 troféer på én sesong uten å endre noe som helst av taktikkinnstillingene. Sorry, men på 09 har gradvis mentalitet mellom leddene blitt ekstremt viktig, og da å ha alle på samme fungerer temmelig dårlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Man vinner ikke 6 troféer på én sesong uten å endre noe som helst av taktikkinnstillingene. Sorry, men på 09 har gradvis mentalitet mellom leddene blitt ekstremt viktig, og da å ha alle på samme fungerer temmelig dårlig. Det var på en sesong ja...Da blir det noe annet Raste, nå gjorde du meg skuffet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Points, hva vet du om taktikken jeg hadde i min første sesong? Jeg greide det uten cheat, jeg tok Ronaldo på fri rolle og fri mentalitet (?). Det fungerte supert, han ble PL's toppscorer. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er det som legges i taktikkinnstillingene, da? Laginstrukser? Spillerinstrukser? Kun formasjon? Må da være mulig å vinne alt man spiller om man har en bred og god stall. Enkelte lag har jo svært gode utgangspunkt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hev igang en Spurs save nå. Første gangen jeg spiler på en stund, og det første som skjer er at jeg får et bud på £34,5 M på Pato akseptert.. Og han vil til meg? Forstår ikke dette helt, men litt gøy. Har faktisk en stamme i laget å bygge rundt allerede! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har satt ny rekord for motattovergangssum i United. fikk 300mill for Fletcher:p Åssen i all verden klarte du det? Jeg klarer ikke å selge spillerne mine får noe særlig mere enn det dem er verdt.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har satt ny rekord for motattovergangssum i United. fikk 300mill for Fletcher:p Åssen i all verden klarte du det? Jeg klarer ikke å selge spillerne mine får noe særlig mere enn det dem er verdt.. Dritlett å selge til høy pris før 9.2.0-patchen Lenke til kommentar
mopani Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen tips til god høyre midtbanespiller til Vålerenga? Jeg har 23mill kr Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil anbefale og se etter gode unge kanter fra Sør-Amerika som du kan få til den prisen, kan finne noen på u-landslag og lignende. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 se litt i øst europa... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Points, hvilke taktikk bruker du på den saven der du har vunnet det meste? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen tips til god høyre midtbanespiller til Vålerenga? Jeg har 23mill kr Sander Puri, uten tvil. Stortalent den karen, og han koster omtrent ingenting. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Points, hva vet du om taktikken jeg hadde i min første sesong? Jeg greide det uten cheat, jeg tok Ronaldo på fri rolle og fri mentalitet (?). Det fungerte supert, han ble PL's toppscorer. What the..? Jo for når jeg snakket med deg om jeg kunne se taktikken, så svarte du at du ikke hadde laget noen. Points, hvilke taktikk bruker du på den saven der du har vunnet det meste? Forskjellig. Kjører en taktikk gjerne 2. sesonger og justerer ørlite på den før sesong nr. 2. De 2 første sesongene kjørte jeg en diamant på midten med direkte spillestil, brede kanter og backer som gikk på løp hele tiden. Høyt tempo, mye kreativ frihet og jeg sto høyt med forsvaret. Lot alle få lov til å skyte en god del, men dette måtte jeg jo ordne på da patchen kom. Og jo, jeg glemte noe av det aller aller viktigste: Jeg spiller kontringsfotball. Mange sier at et lag som United ikke skal spille kontringsfotball, men jeg har hatt god erfaring med det både på 08, min forige save og denne saven. De 2 siste sesongene har jeg kjørt blandet på pasningstype, fortsatt via kantene. Flyttet vingene et hakk opp samtidig som jeg flytta DM og OM til midten igjen med lite/mye offensive løp. Har enorm bredde og tempo samtidig som jeg ikke kjører kontringer lenger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da er jeg ferdig med første sesong på Utd saven til meg og broren min (samt at vi styrer Shitty laget til fetteren min) ManUtd kjøp og salg så langt: Inn: Landon Donovan - Gratis (bomkjøp) Guilherme - Almeria - 30 mill tror jeg (andre valg på venstre back) Matias Fernandez - Villarreal - 200 mill ca. (Første valg på venstre vingen) Rene Mihelic - Maribor - 7 mill (Talent på benken) Vadim Demidov - Rosenborg - 30 mill (Fast innventar på benken) Todor Kolev - Levski Sofia - 30 mill (Lite spillertid, scoret masse i Bulgaria though) Wade Barret - Houston Dynamo - 180k (Fikk aldri spille) David Dunn - Blackburn - 28 mill (Innbytter til offensiv midt) Orlando Engelaar - Schalke 04 - 50 mill (Innbytter første sesong for Carrick) Giuseppe Rossi - Villarreal - 150 mill (Nettop hentet inn for å erstatte Tevez) Mark Noble - West Ham - 120 mill (Kommer til å ta plassen til Engelaar) David Santon - Inter - 20 mill (Andre valg på høyreback) Paulo Ferreira - Chelsea - 10 mill (Bankers på back, årets kjøp i PL første sesong) Robinho - ManCity - 280 mill (Hentet inn for å forsterke spiss/ving) Christian Landu - Blackburn Rovers - 10 mill (Meget god i andre sesong, talent) Ut: Wes Brown - Portsmouth John O'Shea - Middlesbrough Darren Fletcher - Lyon Carlos Tevez - Barcelona Owen Hargreaves - Sevilla Ryan Giggs - free transfer Gary Neville - free transfer Wade Barret - free transfer Thomas Kuszack - Aston Villa Lån andre sesong: Darron Gibson - København Landon Donovan - Stuttgart Rafael - Derby Oppdatert med de siste kjøpene mine Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha! Sesongen har ikke startet enda og jeg ligger på 2. plass pga navnet Auxerre og flere av spillerne mine er meget fornøyde med tabellplasseringen. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har satt ny rekord for motattovergangssum i United. fikk 300mill for Fletcher:p Åssen i all verden klarte du det? Jeg klarer ikke å selge spillerne mine får noe særlig mere enn det dem er verdt.. Enkelt:) Sa bare at jeg skulle ha 300 for han. City og Tottenham bøy det med engang:)deilig:) Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 dumbie spørsmål, men hva menes med dette? limited to 4 players from countries outside the EU troops / begrenset til 4 spillere fra land utenfor EU tropper ? har nappet på benzema, men får han ikke pga dette Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har satt ny rekord for motattovergangssum i United. fikk 300mill for Fletcher:p Åssen i all verden klarte du det? Jeg klarer ikke å selge spillerne mine får noe særlig mere enn det dem er verdt.. Enkelt:) Sa bare at jeg skulle ha 300 for han. City og Tottenham bøy det med engang:)deilig:) Du skulle sagt 400. City biter på den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 4 spillere som ikke er fra Europa. Spiller i Frankrike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå