Prusk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er spillet latterlig vanskelig om man er en klubb fra lavere divisjoner? Har spilt 15 kamper med Darlington nå, spilt 6 uavgjort og tapt 9. Byttet taktikk / formasjon hver 2.-3. kamp, uten antydning til bedring. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Realistisk, med andre ord. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Du kan jo ikke bytte taktikk hver 2-3 kamp. Krever en del kamper for at laget blir vant med taktikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jaja. Sesongen er ferdig med Auxerre. Ble tippet som nr 16 og som en nedrykkskanditat, men endte på en 7. plass. Er ganske fornøyd med det ettersom en kompis av meg rykket ned med dem. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Så startet jeg samme greien, kjørte samme opplegget med MUFC. Da vant jeg de første 6 i serien, samtidig rullerte jeg formasjon hver 2. kamp. Hvor realistisk er det? Synes fortsatt det var for vanskelig som Darlington. Får prøve igjen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Da er jeg ferdig med første sesong på Utd saven til meg og broren min (samt at vi styrer Shitty laget til fetteren min) ManUtd kjøp og salg så langt: Inn: Landon Donovan - Gratis (bomkjøp) Guilherme - Almeria - 30 mill tror jeg (andre valg på venstre back) Matias Fernandez - Villarreal - 200 mill ca. (Første valg på venstre vingen) Rene Mihelic - Maribor - 7 mill (Talent på benken) Vadim Demidov - Rosenborg - 30 mill (Fast innventar på benken) Todor Kolev - Levski Sofia - 30 mill (Lite spillertid, scoret masse i Bulgaria though) Wade Barret - Houston Dynamo - 180k (Fikk aldri spille) David Dunn - Blackburn - 28 mill (Innbytter til offensiv midt) Orlando Engelaar - Schalke 04 - 50 mill (Innbytter første sesong for Carrick) Giuseppe Rossi - Villarreal - 150 mill (Nettop hentet inn for å erstatte Tevez) Mark Noble - West Ham - 120 mill (Kommer til å ta plassen til Engelaar) David Santon - Inter - 20 mill (Andre valg på høyreback) Paulo Ferreira - Chelsea - 10 mill (Bankers på back, årets kjøp i PL første sesong) Robinho - ManCity - 280 mill (Hentet inn for å forsterke spiss/ving) Christian Landu - Blackburn Rovers - 10 mill (Meget god i andre sesong, talent) Ut: Wes Brown - Portsmouth John O'Shea - Middlesbrough Darren Fletcher - Lyon Carlos Tevez - Barcelona Owen Hargreaves - Sevilla Ryan Giggs - free transfer Gary Neville - free transfer Wade Barret - free transfer Thomas Kuszack - Aston Villa Lån andre sesong: Darron Gibson - København Landon Donovan - Stuttgart Rafael - Derby Endret 14. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Svar til deg som syntes det var vanskelig å spille i lavere divisjoner: Det er mye vanskeligere, og det gjelder å satse defensivt. Men fy faen for en følelse det er å få det til. Av spillere som kan passe laget ditt bra kan jeg anbefale er: Seyfo Soley(Free transfer fra starten), Kjell Andre Thu, Arne Johan Ohr(Free transfer fra starten), Dag Alexander Olsen(pleier å gå på free transfer etterhvert), Magnus Eikrem( pleier å gå på free transfer etterhvert) Happy Hunting! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fikk med meg på et av tipsene som dukker opp at det er lurt å statse hardt på fysikk i lavere divisjoner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 snip Du har ikke tenkt på at det blir uro i stallen av så mange utskiftninger? Uansett. Jeg mistet jo 6 sesonger da jeg glemte å ta backup av forige saven. Her er ihvertfall min nye save, 4 sesonger fullført: Overganger Troféer Med Englands landslag: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Fikk faktisk en andreplass første sesongen, et poeng bak Arsenal (som er sykt overvurdert på FM) Så vil si at roen i troppen er bra Var kun Neville som var ufornøyd forrige sesong, og han er jo borte nå Endret 13. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Må si jeg er imponert Points Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Points cheater Tenkte det jeg også Men er vel ikke lov å si at folk jukser her inne Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han spiller med United, har omtrent kjøpt alle verdensklasse spillerne i verden, Hva er da så stort? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Som sagt tidligere, har alle filene i FM-mappen i mine dokumenter forsvunnet på merkvedig vis. Vil det nå være nødvendig å installere spillet på nytt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Som sagt tidligere, har alle filene i FM-mappen i mine dokumenter forsvunnet på merkvedig vis. Vil det nå være nødvendig å installere spillet på nytt? Nei, det vil jeg ikke tro Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Points cheater Morsomt hvordan du prøver å flytte fokus vekk fra den cheate-sesongen du la ut. Points cheater Tenkte det jeg også Men er vel ikke lov å si at folk jukser her inne Hvorfor i helvete skulle jeg jukse? PL vinner minst halvparten av sesongene man spiller. CL er jo a walk in the park. FA-cup og Ligacup er vanskelig når man har tett program, men innimellom skjer det også.SuperCup / FIFA Club World Cup er jo umulig å ikke vinne. Når man har spillere som Messi, Nani, Vukcevic, Ferdinand, Rafinha, Evra, Rossi og Vela som 2. valg i sine posisjoner skal jeg love at det går veien i de fleste kamper. Når det gjelder England i EM var det også a walk in the park. Stilte med masse "ukjente" B-spillere i finalen mot Spania og vant. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flott at du flytter fokus til min sesong av FM noe som jeg ikke spiller lenger. Og jeg kan si med hånd på hjertet at jeg ikke cheatet Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Som sagt tidligere, har alle filene i FM-mappen i mine dokumenter forsvunnet på merkvedig vis. Vil det nå være nødvendig å installere spillet på nytt? Nei, det vil jeg ikke tro Ettersom mappene sounds, db og skins nå er helt blanke, så tenkte jeg at det kanskje ville være naturlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flott at du flytter fokus til min sesong av FM noe som jeg ikke spiller lenger. Og jeg kan si med hånd på hjertet at jeg ikke cheatet Du vant 6 troféer uten å ha rørt noe som helst av taktikkinnstillingene. Sure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå