wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Digger pressekonferanse-delen! 3D-modusen er blåst for min del, den stemte bare ikke. Og de falske ryktene kan være litt gnagende enkelte ganger, media linker deg til spillere du ikke har tittet på profilen til en gang, men men. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har innstallert spillet og spilt noen dager. Ikke kommet fram til kamp enda, men så langt virker dette lovende. Høres ut som 3D modusen skal droppes, men skal se når jeg kommer fram til kamp, har vel egentlig vært forbredt på det helt siden jeg hørte om det. Pressekonferansene virker bra og overgangssystemet virker bedre enn i fjor. Eneste som irriterer litt er at når man skriver i søkefeltet kommer bokstavene man skriver gjerne opp et par ganger etterhverandre. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har funnet syke talenter? Jeg fant en 15-åring verdt 17mill nok navn, klubb og land? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Syns 3d modusen er genial jeg. Skjønner ikke hva dere mener med at ballen er flere meter foran spilleren. Da er det no feil med maskinen deres, her flyter det så fint så. Liker den! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Får faen ikke installert det spillet jeg ass. Faen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Noe jeg også har lagt merke til. Er at det er utrolig mye skader. Virker som en liten skadebug. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nice avatar og nice signatur Dalglish Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Woooohoooooo! Nå blir det FM 09 om få minutter, sweet! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Navn: Oscar Klubb: Sao Paulo Alder: fødti i 1991 Verdi: 18mill Nesten alle ferdighetene hans er maskerte, skjønner ikke hvorfor, men det må jo være noe lpovende med duden... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har funnet syke talenter? Jeg fant en 15-åring verdt 17mill nok navn, klubb og land? NAVN: Tamer Abu-Taha KLUBB: Hamburg SV 2 Nasjonalitet: Israel Alder: Født 15.8.1992 Verdi: 17Mill NOK Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 3D moden var ikke for meg. Resten av spillet = digg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Resten av spillet er deilig ja, fant enda en feil: Arsenal har bare 385mill i overgangsbudsjett, når de i virkeligheten khar opp mot 600. De bruker det ikke i virkeligheten, men de har det allikevel så det må da gå ann i spillet og? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har også merket skade- bug, altfor mange som får lettere skader under kampen.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Resten av spillet er deilig ja, fant enda en feil: Arsenal har bare 385mill i overgangsbudsjett, når de i virkeligheten khar opp mot 600. De bruker det ikke i virkeligheten, men de har det allikevel så det må da gå ann i spillet og? Hvis du sitter på slik økonomisk innsikt i Arsenal burde du kanskje dele det andre steder enn bare her, for det er det mange som er interessert i å få vite. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tenkte kanskje det, men ok. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Berbatov og Giggs ute i 1 mnd og Scholes lettere skade etter første treningskamp. Så er jo Ronaldo skada fra før.. fantastisk start :| Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har også merket skade- bug, altfor mange som får lettere skader under kampen.. Samme her. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 FM's testing team har allerede fått beskjed om skade-bugen. BLir rettet i første patch. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mitt problem Kan noen si meg hvordan jeg fikser det?? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 å mangle en dll-fil er ingen koslig opplevelse dessverre Prøv og innstaller på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå