Fiskargut Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Står i Dagbladet idag, gjelder helga. Bla Nikon D300 til 9000,- og Pentax K20 til 7000,- Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er det butikk pris eller kjøp fra nett, jeg finner ikke noe om det på nettsiden til JP. Lenke til kommentar
Fiskargut Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Er det butikk pris eller kjøp fra nett, jeg finner ikke noe om det på nettsiden til JP. Er nok butikkpris, nettsidene har ikke de prisene. Jeg har ringt min lokale JP butikk og fått bekreftet at de har Pentax K20 inne til denne prisen, så jeg skal handle imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ser at de nå selger D700 for 17999,- på nett. link Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Dette er etter hva jeg mener å ha sett et åpningstilbud pga de åpner nye butikker. EDIT: Flyttes over til butikkdiskusjon. Endret 5. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skal Japan Photo åpne flere butikker? Det har gått meg hus forbi. Hvor kommer disse? Det ble tidligere sagt at de skulle åpne en butikk på nye Kolbotn Torg, men når senteret åpnet for noen uker siden var det dessverre ingen Japan Photo der Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja, på det nye Kolbotn Torg ser det faktisk ikke ut som det kommer noen fotobutikk - og det finnes heller ikke noen på Kolbotn i det hele tatt. Hører du JPStoney? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er ofte på Kolbotn, og kunne mer enn gjerne tenkt meg en JapanPhoto butikk der! Francis Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nyåpning i Haugesund i dag tror jeg... Nye lokaler. Bra tilbud på 7-14 f/4 visstnok; 9999,- (veil er vel 13000) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg bor på Kolbotn, så det hadde vært langt kjekkere å ha gådistanse til jobb. Vi har hatt problemer med å finne lokaler på Kolbotn Torg, og derfor er det ikke kommet noen butikk ditt, enda... Men vi prøver fortsatt å forhandle oss til det, men blir nok ikke noe før i 2009. Men jeg er kun en simpel butikkansatt, så Stephan får komme med mer detaljer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ser at de nå selger D700 for 17999,- på nett. link Ser ut som september er en god måned for gode fotokjøp. Fotobutikken jeg jobber i har salg hele september. -15% på alle varer i butikken. Det betyr jo faktisk at man får D700, norsk modell, til under 17.000 kroner, D3 til ca. 25.500 (den siste forsvinner nok i dag eller er forsvunnet når jeg skriver dette), Canon EOS 450D med 18-55 IS til 5000 og så videre. Har også hørt at Fotovideo har noen gode tilbud på diverse kamera, men vet ikke om det er nye priser eller en tidsbegrenset kampanje (nettsiden deres er nede akkurat nå, så jeg får ikke sjekket priser og evt. tidsrom). Har ikke tidligere tenkt på om det er normalt at det er store kampanjer i september, men kanskje en ellers treg årstid for fotokjøp får enkelte forhandlere til å fremme salg? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har ikke tidligere tenkt på om det er normalt at det er store kampanjer i september, men kanskje en ellers treg årstid for fotokjøp får enkelte forhandlere til å fremme salg?Vet flere leverandører sender ut sluttsalg av modeller gjerne i august-september, men vet ikke hvor mange det gjelder... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 @ Nmcu: Gjelder både, nett & buttik (men nett + porto) @ Fiskargut: Jo, nettside har blitt opdatert litt sent @ b.lind: Nå var det Haugesund & Porsgrunn, 1ste oktober blir det Stockholm "1" og 15. oktober Stockholm "2". På 1ste November blir det Skøvde. Det er det som står fast og som er devinitivt nok trøbbel før julehandel-galskap begynner . I tilleg jobber vi nok med Tromsø (usikker om vi klarer dette i 2008) og en andere store by. @ halvis: Kolbotn var nesten i boks. Men siden vi fikk ett bra lokal i Ski i November ifjor har vi øppnet der først. Nå venter vi på ett bra lokal rett utenfor Kolbotn torg (samme måte som i Ski). Hvis vi går rett i senter må vi betale både, omsettningsbasert husleie (som er døden av lav-margin-hardware-salg) og høy personalkostnader for ekstremt lenge øppningstider. Både er selfmord, derfør venter vi pa riktig (parasit-) lokasjon som har høy kundestrøm men lave kostnader... @ Ice fox: hva mener du med "bare simpel butikkansatt"? Du er japaner! :-) @ Super8: Ja, jeg har sett på din butikk igår og var verundret over "omfirmeringssalg". Hva betyr dette? Blir dere "internett-pickuppoint" og veksler navn til "navn".no? Stephan etter slitsåmt åpningsforberedninger Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 for å gå veldig off topic: Stephan, når er det stavanger sin tid til å bli pusset opp? Long overdue... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sorry Stephan... I'm a real Nikon Japanese! Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ang jp og priser, Oly E520 med 14-42 4999, E-520 Hus 4889. 110 spenn ekstra for Kit-pakken med andre ord:-). Venter fortsatt i Spenning på på Double kit pakke:-D Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 @ Super8: Ja, jeg har sett på din butikk igår og var verundret over "omfirmeringssalg". Hva betyr dette? Blir dere "internett-pickuppoint" og veksler navn til "navn".no? Omprofileringssalg Ingenting er offisielt enda, men kan si så mye som at det blir fortsatt salg av foto over disk, samme ansatte, samme lokale og selvsagt samme gode service og kunnskap om produktene vi selger osv... Ombyggingen er dog ganske omfattende, og vil gå over 4-6 uker fra ca. 30. september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå