Manken Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg snakker nå først og frems om Elektriske/AEG Softgun Gevær Så jeg bare lurte på om det har noe å si hvor langt løpet er? Hvis det er lengre skyter man da også lengre, eller går det like langt som et litt kortere løp men ikke fult så presis? Alle svar er tar jeg imot med glede Endret 5. september 2008 av Daggis0 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Vel. Som du sier, så blir det mer presist med langt løp. Og dette må jo også bety at det går litt lengre? Det jeg prøver å si er at kula holder kursen lengre, noe som vil øke avstanden. Jeg kan ikke noe serlig om softgun, men siden du tok imot alle svar med glede så. Endret 4. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Lengden på løpet har jo litt å si, men det er tykkelsen på løpets innside som spiller den største rollen. Hvor smalere innsiden er, jo mer treffsikker er rifla.. Lenger går det nok ikke, iom at alle airsoft rifler har en fps/ms som er målt ut.. Tviler sterkt på at den øker ved å skifte løp.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Takk Siden trodde kanskje at et softgun gevær med kortere løp kanskje ikke skøt så langt som et med lengre løp Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Det er vel relativt likt. Hvis du har to våpen som er like bortsett fra løpslengde, og som begge har lik utganshastighet, så vil de skyte like langt. Men den med det lange løpe vil kanskje skyte litt mer presist. Endret 6. september 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Akkurat det svaret jeg ville ha^^ Takk (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå