Romund Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg lurer på om det er noen som selger et socket 939 Hovedkort. De finnes jo ikke i butikkene lengre. Det kan gjerne være brukt, bare det ikke er ødelagt Vennligst send meg en e-mail på: [email protected] Endret 4. september 2008 av Romund Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg lurer på om det er noen som selger et socket 939 Hovedkort.De finnes jo ikke i butikkene lengre. Det kan gjerne være brukt, bare det ikke er ødelagt Vennligst send meg en e-mail på: [email protected] Her er en link du kan se på: Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 men det er bare AGP edit: her er 2 til: ASUS A8N32-SLI s939 og Asus a8n-sli premium 939 atx Håper dette var til hjelp Endret 4. september 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dette er noe du kan se etter på bruktmarked.no. Antar det vil koste deg rundt 100-lappen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå