Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Lol er jeg tett? Vel uansett, ja den hadde trengt å være litt større men ikke så mye større enn at jeg kunne tenkt meg en. 1,5 er bare ca 50% høyere enn 0,5 literen og alt man trenger plass til er 2 stk så trenger ikke være så mye større i bredden Gikk kanskje litt langt der, sorry Men forddelen med det kjøleskapet er at det er så handy. Lite og perfekt til å kjøle øl på vei til festival. Hadde det vært plass til 1,5l så hadde det blitt upraktisk Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Argh.. søren at jeg ikke viste om dette.. Fant 3 forskjellige ting jeg hadde lyst til å kjøpe der.. Men sparte en del penger på å være litt sent ute da Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Rart de ikke informerer om slike salg! Jeg visste ikke noe om dette før nå, og nå er det jo over. Jeg abonnemerer på nyhetsbrevet deres der jeg hver uke får ukens tilbud. Klar oppfordring til NetShop er å sende ut informasjon om slike salg på epost til de som har satt seg på deres epost-liste. Hva er vel poenget med salg når ingen vet om det? NB. Om dere leser dette hadde det vært fint om dere laget et nytt tilbud på det lille akrylkabinettet.. Endret 5. september 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå