Gå til innhold

Nytt tv. max 15 000,- min 42"


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da ser det ut som om jeg skal bytte ut mitt problem tv, en Sony Bravia KDF 50E2010, siden den har tatt kvelden. Har hatt samme feil tre ganger nå.. Den har vært på rep i 4mn av totalt 1år 5mnd i mitt eie.

Og siden jeg henger litt etter på tv-fronten nå, så lurte jeg på om dere kunne komme med noen gode anbefalinger til meg..

 

Blir brukt til xbox360, ps3, HD-Dvd og pc(Tv-serier).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv denne Philipsen og er veldig godt fornøyd! 1080p mkv filer ser fantastisk ut, det gjør også en del av Canal Plus sine filmer på HD kanalen. Vanlige tv sendinger ser også veldig bra ut sammenlignet med min 23" Samsing R-serie.

 

Philips 9603

https://prisguiden.no/product.php?product_id=95572

 

Test:

http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2...-42in-LCD-TV/p1

 

Diskusjon, til spilling er kanskje ikke dette den beste TVen:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=709327

 

Kan også legge til at TVen er blank svart, ikke blå slik som det kan se ut på noen av bildene.

Endret av MCDr
Lenke til kommentar
Har selv denne Philipsen og er veldig godt fornøyd! 1080p mkv filer ser fantastisk ut, det gjør også en del av Canal Plus sine filmer på HD kanalen. Vanlige tv sendinger ser også veldig bra ut sammenlignet med min 23" Samsing R-serie.

 

Philips 9603

https://prisguiden.no/product.php?product_id=95572

 

Hvilken Philips er det du har ?

Den du har linket til (9603) er jo en helt annen tv en 7403!

7403 er ikke kommet i salg enda ( har vært i kontakt med philips...)

Lenke til kommentar
Men hva vil dere anbefale meg å gå for.. LCD eller Plasma?

 

Hva skal du bruke den til ?

 

Jeg kommer til å bruke både Xbox (vanlig med mediacenter) og XBOX 360 (med HDMI) i tillegg til at vi har HD-pakken fra Canal digital.

 

Personlig har jeg mest lyst på philipsen (7403) men er litt usikker hvis man får et supert tilbud på en 50" plasma som er billigere.... :hmm:

Lenke til kommentar
Har selv denne Philipsen og er veldig godt fornøyd! 1080p mkv filer ser fantastisk ut, det gjør også en del av Canal Plus sine filmer på HD kanalen. Vanlige tv sendinger ser også veldig bra ut sammenlignet med min 23" Samsing R-serie.

 

Philips 9603

https://prisguiden.no/product.php?product_id=95572

 

Hvilken Philips er det du har ?

Den du har linket til (9603) er jo en helt annen tv en 7403!

7403 er ikke kommet i salg enda ( har vært i kontakt med philips...)

Jeg har den jeg linket til, 9603.

Lenke til kommentar
LE46A656, ligger til rett under 15k i nettbutikker. Du får ikke bedre tv for prisen. Banker sony i tester.

banker sony i tester?

 

les testene nøye du..

 

f.eks den på dingz.no , w4500 er den tv'en som blir anbefalt nå til den prisen, og den slår faktisk A656 !

 

sitat : "Nærmeste konkurrent per dags dato er Samsungs LE40A656, også det en meget god TV. Etter vår oppfatning er det imidlertid W4500 som er kongen på haugen akkurat nå, og dette er et soleklart anbefalt kjøp fra oss i dingz.no og dinside.no"

Endret av toazty
Lenke til kommentar
LE46A656, ligger til rett under 15k i nettbutikker. Du får ikke bedre tv for prisen. Banker sony i tester.

banker sony i tester?

 

les testene nøye du..

 

f.eks den på dingz.no , w4500 er den tv'en som blir anbefalt nå til den prisen, og den slår faktisk A656 !

 

sitat : "Nærmeste konkurrent per dags dato er Samsungs LE40A656, også det en meget god TV. Etter vår oppfatning er det imidlertid W4500 som er kongen på haugen akkurat nå, og dette er et soleklart anbefalt kjøp fra oss i dingz.no og dinside.no"

 

Nå har ikke jeg sett w4500 i aksjon så jeg kan ikke uttale meg om den, men disse testene skyter ofte i litt forskjellige retninger når det komme til nyanser. 6 serien til Samsung har muligens et litt svakere 100hz system enn det 4500 har, men jeg tviler på at noen av disse tv-ene banker hverandre. Trolig vil du bli meget fornøyd med begge to. Hvis man skal se litt på historien til Samsung og Sony så har nok Samsung en litt større feil margin på sine tv-er enn det Sony har, men det er det eneste. Dette er snakk om de to ledende produsentene av lcd i verden så billed kvalitet får du i alle tilfeller.

 

Design messig ligger fremdels Samsung litt foran siden de i større grad tenker møbel enn det Sony gjør. Når det er sagt så synes jeg Sony sine nye modeller er langt bedre enn fjorårets. Sony Billedramme ide er også god, men den passer best til de helt hvite tv-ene...

Lenke til kommentar

 

Jeg har den jeg linket til, 9603.

 

Hvorfor skriver du da "Har selv denne Philipsen"...? :roll:

Den du har er jo en mye dyrere modell...

Jeg svarte trådstarter, ikke deg. Jeg skrev at jeg hadde denne Philipsen og linket til 9603, hva er problemet? La nå denne tråden handle om det den skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...