Gå til innhold

MTU Fri - for godt til å være sant?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har eller kjenner noen som har erfaring med MTU Fri? http://www.mtu.no/category.php?categoryID=266

Jeg forstår det slik at det koster 0 kr i måneden hvis man ringer under 142 min og sender mindre enn 100 SMS i måneden? Det høres jo helt fantastisk ut...

All hjelp mottas med takk!

det stemmer at det blir 0kr.men søk på mtu hær på forumet så vill du få endel intressange tråder opp..

Endret av storkers
Lenke til kommentar

Vil bare gå litt i forsvar for MTU nå (på tross av diverse flaming man risikerer ved å gjøre dette her). Det er ingen tvil om at oppstarten hadde en drøy mengde tekniske problemer, men det har jo faktisk blitt ekstremt mye bedre. Ja, jeg har fått med meg at enkelte fortsatt sliter med tilsvarende problemer til det som har eksistert hele tiden, men for mitt vedkommende og de andre jeg kjenner med MTU så er det definitivt ikke verre enn f.eks. Network Norway eller One Call i disse dager (kjenner en del som har disse også). Dvs; ja det finnes fortsatt noen problemer for enkelte, men det virker som at skrikene om at ingenting virker for noen er meget overdrevet. Du risikerer i realiteten ikke så mye ved å gi de en sjanse, annet enn at du kanskje må tåle enda en portering, da de ikke har binding eller noe sånt. Dette er i alle fall mine erfaringer (tenkte det kunne være hyggelig med innspill fra noen som ikke bare vil skrike om at alt suger).

Understreker forresten at jeg kun har personlig erfaring med MTU på Roaming med Telenor, ikke på deres eget nett (Oslo), men en kompis i Oslo mener det funker fint der også nå, i alle fall sist jeg snakket med ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...