Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Vet man egentlig bare skal ha 1 bilde, men da disse ble tatt bare noen få sekunder mellom hverandrer og noen cm ifra også så tok jeg 2 i 1 så slipper jeg lage 2 posts om dette.. Uans, fyr løs med kritikk btw, dette var håndholdt under dårlige lysforhold Endret 4. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Slik jeg ser det, om de som presenterer bilder kommer med unnskyldninger allerede i første posten er det no galt nr1 er de jeg liker best, ihvertfall. nr 2 har bedre vinkel, men blir litt for langt unna? har ikke på meg brillene mine nå, så skarphets synet mitt er litt såsomså, men virker ikke som noen av de har fokus HELT der de skal, men nr 1 virker som den har best fokus. konstraster og farger er ganske fine. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Er bare så selvkritisk til tider:P Men hva med vinkel/oppsettet av bildet? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bilde 1 ble best ja. Bilde 2 blir litt ødelagt av at det er ufokusert på det som er å forgrunnen, og sneglen er klar i bakgrunnen. Vis du hadde fått sneglen helt frem, så hadde det vært bedre. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bilde nr 1 var jo bare knallbra da! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Bilde2 likte jeg egentlig bare pga "ansiktet" osv. vet den ikke er fototeknisk bra, men bildet i seg selv likte jeg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå