Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Etter at jeg fant ut at ingeniør ikke var det jeg ville bli allikevell, så har jeg siktet meg mer inn på noe som kan kombineres eller er innen interessen min for idrett, friluftsliv, reise og foto. Jeg fikk nemlig stor medsmak etter å ha gått et år på friluftliv folkehøgskole. Hvor det ble mye kiting, telemarkski, toppturer, friluftliv turer, elvekajakk, surfing ++ Før folkehøgskolen fikk jeg meg en utdannelse som teknisk tegner i tillegg til å ha tatt generell studiekompetanse. Men jeg mislikte ganske sterkt å sitte så mye forran pcen som vi gjor på teknisk tegning. Jeg har derfor tenkt litt på en kariere/jobb innen : Idrett og friluftsliv: Sykkel/ski reperatør, jobb innen sportsbutikk eller skisenter(hemsedal osv), innen utvikling og produksjon av sportutstyr, instruktør / lærer innen idrett og friluftsliv(folkehøgskole, kiting ski osv)++ Foto og film : fotograf, jobb i fri flyt, innen tv og film produksjon(71 grader nord, discovery og animal planet, dokumentar og ekstremsportfilmer osv)++ Reise/utdlandet: Reiseleder, guide eller generelt arbeid i utlandet innen samme interesseområdet som over. Er det noen her jobber innenfor dette eller noe lignende? Hvilke kurs og utdanninger kreves. Og mindre viktig men fortsatt relevant , hvordan er lønnen? Endret 4. september 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå