Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter Inteno X5668 -> Time Capsule > Torrent på Mac

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har problemer med å få åpnet porter til BitTorrent på nexgentels router, selv om jeg har fulgt både NGT egne instrukser og portforward.com sine. Routeren er koblet i Time Capsule og har wireless unabled. Jeg bruker så Time Capsulen til å sende ut det trådløse nettverket i bro/bridge-modus. Uansett hva jeg gjør, så får jeg ikke åpnet de portene jeg vil, selv om jeg ikke har noe problemer med å komme til Inteno-routerens innstillinger eller hva jeg gjør med Time Capsulen. Jeg bruker Transmission, og finner rett og slett ingen åpne porter med den.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har problemer med å få åpnet porter til BitTorrent på nexgentels router, selv om jeg har fulgt både NGT egne instrukser og portforward.com sine. Routeren er koblet i Time Capsule og har wireless unabled. Jeg bruker så Time Capsulen til å sende ut det trådløse nettverket i bro/bridge-modus. Uansett hva jeg gjør, så får jeg ikke åpnet de portene jeg vil, selv om jeg ikke har noe problemer med å komme til Inteno-routerens innstillinger eller hva jeg gjør med Time Capsulen. Jeg bruker Transmission, og finner rett og slett ingen åpne porter med den.

Noen forslag?

Jeg har selv en inteno, og ser ikke helt grunnen til at dette skal skje. Har du på DHCP i Time Capsule, eller er det Intenoen som deler ut IP-adresser?

btw ser denne er gammel. Men den er jo ubesvart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...