Helgesr Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har kjøpt en lilliput fa1042, og skjermen funker fint. Men når jeg kobler til usb for touch-screen, skrur pc'n seg av. Prøvde på en annen pc, og der kom det melding om at usb-hub'en dro for mye strøm. Noen som har vert borti lignende? Må den byttes? Lenke til kommentar
vinkeljern Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Prøvde på en annen pc, og der kom det melding om at usb-hub'en dro for mye strøm. Noen som har vert borti lignende? Må den byttes? Har du brukt strømforsyningen som fulgte med skjermen ? hvis den ikke funker helt hundre så trur jeg at den forsøker å dra strømmen fra USB av alle ting :-/ Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 viser seg at det var skjermkabelen som stod feil vei. Det så ut som ene kontakten var splittet ut i en vga (d-sub) kontakt og en usb. Satt denne i skjermen, og det ble feil. Den skulle tydeligvis stå andre veien. Ingen bilder/forklaring i brukermanual.. Men fant heldigvis (og tilfeldigvis) ut av det.. Lenke til kommentar
vinkeljern Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har nå fått min i hus og har et annet problem: Når jeg har koblet den til maskinen min - som skjerm 2 - og jeg trykker på skjermen så gå musa over til skjerm 2 - og den fungerer der. Det var ikke det jeg ville :-( Noen gode ideer om hvordan man setter over touchfunksjonen til skjerm 2 ? Lenke til kommentar
vinkeljern Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hihi - hjalp å installere driveren som fulgte med gitt. Ikke bare stole på den windows bruke :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå