thsaint7 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei. Jeg har fått meg en HP iPaq 914, men har et problem med handsfee'en. Jeg ønsker å bruke andre headset/handsfree pga jeg skal bruke den til musikk. Noen som har tips på gode handsfree/headset som har mini USB inngang? Liker koss sine med gummihylser, slik at lyden blir isolert + at den passer perfekt i øret! Evt om det finnes overgang mini-jack til mini usb. Kom gjerne med innspill! Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei.Jeg har fått meg en HP iPaq 914, men har et problem med handsfee'en. Jeg ønsker å bruke andre headset/handsfree pga jeg skal bruke den til musikk. Noen som har tips på gode handsfree/headset som har mini USB inngang? Liker koss sine med gummihylser, slik at lyden blir isolert + at den passer perfekt i øret! Evt om det finnes overgang mini-jack til mini usb. Kom gjerne med innspill! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335257 Universal Stereo konverter, Mini USB, fra Mini USB til 3,5 mm jack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå