dimdal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vår produkt- og prisguide er i enorm vekst – produkt nummer 100 000 er lagt inn. Les mer Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har vi vanlige brukerne mulighet for å legge ting i prisguiden? Eller er dette bare en bonus til en heldig medarbeider? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Blir gamle produkter fjernet etterhvert som de ikke er på lager hos forhandlere lenger? 100.000 er antallet produkter det er mulig å kjøpe idag? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gamle varer blir nok liggende inne ja. Produkt nummer 100 er en AMD Palom 1.2GHz som du neppe får kjøpt idag Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Blir gamle produkter fjernet etterhvert som de ikke er på lager hos forhandlere lenger? 100.000 er antallet produkter det er mulig å kjøpe idag?De blir fjernet fra den aktive delen av guiden, men de vil alltid være søkbare i "Utgåtte produkter" (må velge avansert søk for å få tak i dem). Dette er greit for å sammenlikne spesifikasjoner på aldrende produkter og ting man har kjøpt brukt... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har vi vanlige brukerne mulighet for å legge ting i prisguiden? Eller er dette bare en bonus til en heldig medarbeider? Ikke mulig for vanlige brukere da det må være kontroll på hvem som og hva som legges inn. Vi søker ofte etter folk, så for de som er interessert vil nok anledningen by seg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Har vi vanlige brukerne mulighet for å legge ting i prisguiden? Eller er dette bare en bonus til en heldig medarbeider? Som Claes sier over så er Svein Rune en ansatt hos oss . Endret 4. september 2008 av dimdal Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei, tenkte jeg skulle berre si at. Tusen takk for prisguiden hw.no! Den bruker jeg ofte og er et meget bra verktøy siden den er så pass oppdatert Keep up the good work! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prisguiden vil i september få tilført noen sårt etterlengtede forbedringer. Fantastisk, men hadde det skadet å åpne opp arbeidet rundt planene for hw.no og alle de andre sidene? Som (daglig) bruker av hw-nettverket hadde det vært gøy å kunne vite litt mer om roadmap for hva som vil komme av ny funksjonalitet på nettsidene deres. Kanskje vi brukere også kunne bidra med tilbakmeldinger (ja jeg kjenner til forumdelen med tilbakemeldinger). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 prisguiden er med milelang margin den mest nyttige delen av tek nettverket, sparer fort noen kroner over tid Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prisguiden begynner å bli bra. Men for nå må det flere servere på plass, eller sjekk ut hvordan det er bygget opp. For til tider er prisguiden så treg at jeg vinner å lese hele vg før jeg er inne på ett produkt, omtale o.l! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 I enorm vekst eller at vi har nådd 100.000? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prisguiden vil i september få tilført noen sårt etterlengtede forbedringer. Vil dere endelig også gjøre det tydeligere klart at prisguiden består av betalte oppføringer? Det har vært etterlyst i flere år. Denne informasjonen er skjult i en knøttliten link helt nederst på siden. Det skader hele nettverkets troverdighet når denne informasjonen blir gjemt bort uten noen fornuftig grunn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Det kunne vært interesant å sett statistikk på hvor mange musetrykk/redirigeringer de forskjellige butikkene opplever. Siden det er hva man betaler for. Gjerne også hvor mange slike som fører til faktiske kjøp. Endret 4. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja, jeg og merker det går tregt av og til, men da ser det ut som den loader reklame. Ligger dette på en annen server? I tilfelle veldig irriterende. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) diskusjon.no har enorme "lagg" nesten oftere enn unntaket, så det kan vel være at dette er mer generellt for dette nettverket. hw.no ser dog til å være en av sitene som fungerer best. Endret 5. september 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Savner også oversikt over utstyr i "PRO" klassen. Hovedkort med flere sokler, skjermkort for CAD osv. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noe morsomt å få med, er at produkt nummer 50 000 ble lagt inn 20.08.06, og produkt nummer 100 000 ble lagt inn 20.08.08. Nøyaktig to år. Det er 68,5 produkter om dagen, det! Lenke til kommentar
floolf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Prisguiden vil i september få tilført noen sårt etterlengtede forbedringer. Vil dere endelig også gjøre det tydeligere klart at prisguiden består av betalte oppføringer? Det har vært etterlyst i flere år. Denne informasjonen er skjult i en knøttliten link helt nederst på siden. Det skader hele nettverkets troverdighet når denne informasjonen blir gjemt bort uten noen fornuftig grunn. På høy tid. Den framstår som en suveren og uavhengig tjeneste, og greit nok - suveren er den kanskje, men langt fra uavhengig enn så lenge butikkene betaler for å bli lagt til. Man skulle tro at reklame skulle kunne finansiere det som trengs. Dog igjen, det er jo noen corporate overlords her som skal tjene til caviar på det steinovnsbakte, italienske brødet... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 At prisgudien er en betaltjeneste får så være. De må ha inntekter og det bidrar utvilsomt til at en del useriøse aktører holder seg unna (dog ikke alle). Jeg skulle ønske den var gratis men det tviler jeg på vil skje. Jeg reagerer mye mer på at de gjemmer bort informasjonen om at dette er en betaltjeneste. Dette har vært diskutert i årevis og det er ingen saklige argumenter for at denne informasjonen er så godt bortgjemt. Svaret fra HW-nettverket har vært "Vi ser ingen grunn til å endre dette". Det sier meg at troverdighet ikke står høyest på lista. At ikke HW-nettverket ser dette er uforståelig. Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at HW-nettverket ønsker å fremstille prisguiden som noe den ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå