Nutjob Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei! Fikk helt noia hin dagen da jeg fant ut Disturbed skal besøke norge. Men til min store skuffelse fant eg ut at det skulle vere på rockefeller. Og som mange veit er det jo 18 års aldersgrense der, og jeg er da 17. Lurte da på om det er noen som helst slags måte å komme seg inn på, lovlig? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 De slipper deg ikke inn døra. Selv folk på 35 må vise legg der. Du kan jo ringe de å høre? Om du kan ha mer faren din eller noe? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det var flere som sjekka detta da Megadeth skulle spille på Sentrum Scene (med 18årsgrense), og da var det ikke mulig. Både John Dee, Rockefeller og Sentrum Scene ligger vel under samme, så da antar jeg at det samme gjelder der. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg husker når Children of Bodom spilte på Rockefeller. Da var det to stykker som sto i køen der, far og sønn, fra nordnorge. De hadde visstnok ringt ned på forhånd og hørt om det gikk greit siden han var med faren sin. Og det var visst greit. Kan ha vært løgn, kan ha vært et engangstilfelle, men jeg ville uansett sjekka det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå