Siege Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei, jeg går på Vidergående skole. Jeg lurte på om det er noen her som vet hva jeg kan gjøre for å laste ned torrents. Det som er tingen er at skolen har gjort det slik at jeg ikke kan laste ned Noen tips? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det som er tingen er at skolen har gjort det slik at jeg ikke kan laste ned Hvorfor tror du de har gjort det da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei, du får ikke hjelp til å ta knekken på skolens ruter slik at alt blir sirup for alle andre, beklager. Last ned hjemme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er en grunn til at det er sperret. Gjør heller innsats for å følg med i timen, og lær noe nyttig. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 gjør du det ender det med at du også bruker 5 minutter å åpne google Lenke til kommentar
Siege Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Nå ventet jeg svar fra noen som var like intresert i nedlasting fra skolen som meg. Ikke inngrodde skolegutter som ikke tørr å gjøre noe "ulovlig". Nå hadde jeg ikke tenkt å hacke meg på router eller noe sånt dritt, men jeg vet for eksempel at jeg kan laste ned torrents via Opera. Legg merke til at jeg spurte etter Tips, ikke hvordan jeg knekker skolen sitt nettverk, men enkelt hvordan jeg kan utnytte såkalte: "smutthull" Og bare fordi jeg var innterest i hvordan jeg kan laste ned torrents betyr ikke at jeg ikke følger med i timene. Men ellers takk for alle svar Endret 5. september 2008 av Siege Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er vel heller voksne personer som vet hva konsekvensen av dine handlinger leder til, enn inngrodde skolegutter. Hele klassen min begikk nedlastning på skolen, noe som endte opp med at enhver annen klasse ikke kunne bruke internett. Kjipt'a! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har raportert tråden, så får moderatorer komme med en avklaring på om tråden får stå. Jeg er i mot at slike tråder som dette løses i åpent forum. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er jo klar over at hva nedlastning innebærer. Når jeg tenker på torrents er d vel mest fordi det er visse ting på kanskje noen få MB som jeg vil laste ned som jeg ikke finner tilgjengelige på nettet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Og så er det noen andre som vil ha noe annet, som får vite hvordan. Og så baller det seg opp, og til slutt laster alle ned, og ingen får brukt nettet. Nei, last ned hjemme du. Lær deg heller å sett opp en remote desktop, så du får lasta ned hjemme Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 DEt går som det må, tråden stenges da vi ikke ønsker at forumet skal brukes til og skaffe info rundt slike "problemer" og deres løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg