Joachim_F Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Snart kan du forvandle DS-en din til en avansert synthesizer. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Programmet hørtes jo vanvittig kult ut. Å kunne lage synthisizer-musikk på farta må jo være genialt. Har alltid likt synthesizere. Og den dagen jeg får meg lønnet arbeid kommer jeg nok med stor sannsynlighet kjøpe en. Det er slike programmer/spill som gjør DS så genial. Bare synd jeg ikke har DS selv (eller penger til å kjøpe en). Lenke til kommentar
orange Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tracker til DS: http://nitrotracker.tobw.net/ Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Løp og kjøp, denne er sinnsykt kul! Mest kjekk til teknofolk, egentlig. Den har ein utrolig bra måte å leke med akkorder på til ein liten jam session, evt som del av eit live sett. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Snart kan du forvandle DS-en din til en avansert synthesizer. Og for de som lurer på hvordan det høres ut; First KORG DS-10 album released. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Snart kan du forvandle DS-en din til en avansert synthesizer. Og for de som lurer på hvordan det høres ut; First KORG DS-10 album released. Kan ikke si at det hørtes fett ut, men bra nok for å få utløp for spontan kreativitet Gleder meg til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg