obecalp Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg skal, sansynligvis mange andre og. Men er det noen som var i Valhall i går og har fått med seg en setlist? Lenke til kommentar
sekto Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal som enhver skikkelig R.E.M-fan selvfølgelig på konserten i kveld. Gleder meg allerede som en liten unge. Begynt å varme opp nå med det siste albumet for å bli litt bedre kjent med de nye låtene. Eneste som irriterer meg er at jeg har to billetter ekstra til konserten som jeg ikke har klart å kvitte meg med, selv om jeg har sagt meg villig til å gå ned til halvpris. Hadde virkelig trodd folk var mer interessert, men tror været skremmer folk litt unna. R.E.M har postet alle setlistene sine på nett fra denne turnéen på nett. Stort sett de samme sangene, med små forandringer i rekkefølgen innimellom. Slik så det ut i går: 1. Living Well Is The Best Revenge 2. Begin The Begin 3. What's The Frequency, Kenneth? 4. Drive 5. Driver 8 6. Man-Sized Wreath 7. Ignoreland 8. Hollow Man 9. Imitation Of Life 10.West Of The Fields 11. Houston 12. Electrolite 13. The Great Beyond 14. I’m Gonna Dj 15. Turn You Inside-Out 16. Exhuming McCarthy 17. The One I Love 18. Let Me In 19. Horse To Water 20. Bad Day 21. Orange Crush 22. It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine) Ekstra nummer: 23. Supernatural Superserious 24. Losing My Religion 25. At My Most Beautiful 26. Pretty Persuasion 27. Man On The Moon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå