EinarEriksen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Samsungs nye flaggskip får god kritikk fra alle kanter. Les mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Selv om dette ikke kan regnes som en test, er det ikke alle som er like imponerte. http://gizmodo.com/5043789/samsung-omnia-i...-kill-ianything Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 damn.. må si den frister noe veldig.. men at stylusen må henge utenpå telefonen, og litt teit skjermoppløsning trekker ned.. Men vist den har en såkaldt ripefri skjerm, slik som iphone har.. ikke sikkert den er ripefri, men værtfall mye bedre en f.eks diamond.. Så tror jeg nesten jeg må ha denne.. Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Selv om dette ikke kan regnes som en test, er det ikke alle som er like imponerte. http://gizmodo.com/5043789/samsung-omnia-i...-kill-ianything He he he he he.. vel, det nytter ikke å overbevise kristne fanatikere om at islam er bedre.. samme som du kan ikke overbevise ipod fanatikere at det finnes noe bedre.. Omnia virker som en god telefon, eneste negative for min del er stylusen.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Her er en "HTC Diamond vs Samsung Omnia" video. Endret 4. september 2008 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 MÅ man ha med seg stylusen da? I det daglige bør det være tilstrekkelig å bruke tomlene? Kan også nevne mobileburn sin test: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=5084 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 underfundig valg av skjermoppløsning. ikke det, det burde være fint mulig å lage grensesnitt på programvare i dag som er oppløsningsuavhengige. men så bruker jo telefonen windows, så jeg er ikke overrasket... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 menyene er plagsomt vanskelig å bruke med tommelen noe som tvinger deg til å bruke pekepennen. Noe så idiotisk av Samsung. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 He he he he he.. vel, det nytter ikke å overbevise kristne fanatikere om at islam er bedre.. samme som du kan ikke overbevise ipod fanatikere at det finnes noe bedre.. Omnia virker som en god telefon, eneste negative for min del er stylusen.. Hva er det du babler om? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 noen andre som leste det samme som meg? - "Onania" jeg vet - jaevelig barnslig! Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 He he he he he.. vel, det nytter ikke å overbevise kristne fanatikere om at islam er bedre.. samme som du kan ikke overbevise ipod fanatikere at det finnes noe bedre.. Omnia virker som en god telefon, eneste negative for min del er stylusen.. Hva er det du babler om? Les svarene under artikkelen du selv postet så skjønner du hva "det bables om". Vedkommende som skrev innlegget som DU postet link til er visstnok iHuga Apple-boy... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Samme det. Ut i fra videoen ser jo ikke dette lovende ut, men det er sikkert ikke så lett å se for en ihuga Samsung/WM-fanboy. Poenget med innlegget mitt var å vise at ALT ikke er så rosenrødt som Amobil vil ha det til. Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 noen andre som leste det samme som meg? - "Onania"jeg vet - jaevelig barnslig! Jepp. Helt enig i det! Jeg har lest en del om Omnia i det siste og har aldri lest det på denne måten Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Samme det. Ut i fra videoen ser jo ikke dette lovende ut, men det er sikkert ikke så lett å se for en ihuga Samsung/WM-fanboy. Poenget med innlegget mitt var å vise at ALT ikke er så rosenrødt som Amobil vil ha det til. Joda. Forsåvidt enig, men det er lett for at folk får feil inntrykk av et produkt når man linker til "useriøse" anmeldelser. Det som betyr noe ved kjøp av en telefon er: Hvilke behov har du? Hva får du! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Helt enig i det. Synes bare det er greit å belyse flere sider. La ikke lenken til for å provosere. Synes selv at denne er skamtøff, selv om den virker noe i overkant treg. Blir nok til at den kommer i samlingen etterhvert uansett. Hehe. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mobiltest Danmark har testet Samsung Omnia med ref. samenligninger mot Iphone 3G og HTC Diamond. Dansk Omnia Test... Lenke til kommentar
corona69 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 hvor får man lastet ned programmer til denne tlf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg