DDDD Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hallo! Greia er at jeg for øyeblikket er i Amsterdam. Det lukter hasj overralt. Jeg har ikke røykt noe som hels. Men har vært innom disse såkalte "coffeeshop" uten å tenke på forhånd hva det var. Pluss at jeg har vært i samme rom med hasjrøykere under aksjon. Spørsmålet mitt er: Vil jeg poppe opp som positiv under en urintest? i så fall: Tips til å få det vekk fra kroppen så fort som mulig? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Passiv røyking kan få utslag, ja. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 tror ikke du har noe hasj i kroppen. veit egentlig ikke, men hvis du har noe og vil bli kvitt det fort som faen så kan du trene hardt eller ta en kort faste ( 3 dager kanskje ); hasjen går fortere ut av kroppen på denne måten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Den mengden du muliens kunne fått i deg er så liten at jeg vil tippe den er mer eller mindre ikke merkbar. Sikkert ute innen få timder/dager uansett. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Å herlig, takker så meget! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Røyker du det skal det være borte på 1-2 veker. 5-8 vis du røyker det regelmessig. Skjer det passivt, så trur eg det skal være ganske fort borte. Ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvis du er så nervøs så har jeg HØRT rykter om at appelsinjuice skal hjelpe fælt... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva har det å si med mindre du skal inn på pissing om noen dager? Du dør ikke av det Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du er i amster, der er det lovlig å røyke, null stress. Og hvis politiet absolutt vil ta pisseprøve av deg og bøtelegge deg når du kommer hjem, så må de også bevise hvor og når du har røyka. Og i Amster er det ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er ikke ulovlig å ha røyka hasj, så du har ingenting å bekymre deg for. Om du derimot har hasj på deg og blir stoppet, da ligger du dårlig ann. I norge altså. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er ikke ulovlig å ha røyka hasj, så du har ingenting å bekymre deg for. Med mindre han Holy_Cow er under 18 år er det ikkje heilt lovlig da, dei har faktisk aldergrenser i Nederland og Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sant, men jeg regner med han ikke er så tjukk i huet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ajaj, trur eg hadde vore "tjukk nok i huet" viss eg først hadde vore i Amster. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er ikke lovlig å røyke i amsterdam, men politiet godtar det om folk holder røykingen til coffeshops og sitt eget hjem eller hotellrom... Blir du tatt på gaten med en joint så får du bot! Dette så jeg faktisk en dokumentar om på tv for noen dager siden på nrk3 der de intervjuet en nederlandsk politimann. De aksepterer at coffeshops selger hasj og pot på shoppene fordi da har de kontroll på hva som er i omløp og vet at hverken lokalfolket eller turister skal få i seg dårlige varer, som feks er glassbiter eller andre farlige greier i... Det har faktis vært tilfelle at folk har puttet d i potten for at det skal se ut som om det er mer krystaller enn det er og få opp vekten Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Stemmer det, er i teorien ikke 100% lovlig. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har selv røyka i amsterdam langs elvebredda mens purken går forbi. Tviler på at de gidder å bry seg noe særlig med sånt. Vi gjør jo ingen skade. I amsterdam er det jo store utesitteplasser der man kan røyke. På noen coffeshops kan man til og med være ute å ta shrooms og litt forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå