Gå til innhold

Like stiv og støl 4 dager etter trening

Sevenord

Anbefalte innlegg

Jeg var å trente "sittende roing" her om dagen. Nå, 4 dager etter har jeg fortsatt smerter når jeg prøver å strekke ut albueleddet.

1. Hvor lenge må man regne med det tar en relativt utrent før dette er helet?

2. Bør jeg trene svakt, feks pushups, eller bør jeg vente til det er helt bra før jeg fortsetter?

3. Er det for seint å prøve å tøye ut nå? Skal man etter beste evne la være å rette ut armen til det ikke medfører smerte?

Håper noen med litt erfaring på området har noe smart å komme med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
jeg tviler sterkt på at kroppen får underskudd av prottis ved å være støl
*sitat forlenget etter OZ-Racings ønske

Hvordan du klarte å dra det ut av artikkelen må fuglene vite. Står ganske enkelt forklart det motsatte, du får lettere gangsperre hvis du har underskudd på næringsstoffer.

Dette er ikke noen ny, unik hypotese Fitzgerald har kommet med, er vel heller ganske kjent lektyre om proteinsyntese som er allment godtatt, men han er en like god kilde som noen, og syns artikkelen fungerer veldig godt som eksempel til denne tråden.

Kom gjerne med kilder til egne påstander, "å være støl er en av bivirkningene ved trening" blir altfor enkelt..

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
kroppen får underskudd av prottis ved å være støl

Hvordan du klarte å dra det ut av artikkelen må fuglene vite. Står ganske enkelt forklart det motsatte, du får lettere gangsperre hvis du har underskudd på næringsstoffer.

Dette er ikke noen ny, unik hypotese Fitzgerald har kommet med, er vel heller ganske kjent lektyre om proteinsyntese som er allment godtatt, men han er en like god kilde som noen, og syns artikkelen fungerer veldig godt som eksempel til denne tråden.

Kom gjerne med kilder til egne påstander, "å være støl er en av bivirkningene ved trening" blir altfor enkelt..

som jeg ser nå, så har jeg lest feil i førsteposten din, da jeg synts du skrev at man FÅR underskudd av proteiner dersom man er støl lenge..

og hvorfor quoter du bare deler, jeg sier det motsatte av det du qouter men du kutter det sånn at det ser motsatt ut... at det går ann å være så patetisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...