Adversary Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei, viss jeg går til innkjøp av ett Asus Striker II Formula og skal ha 2 skjermkort, må jeg da bruke de to nederste PCI-e portene eller kan jeg bruke de to øverste? Viss jeg må bruke de to nederste blir jo de vanlige PCI portene blokkert av kjølerene på skjermkortene, og da får jeg jo ikke brukt lydkortet mitt. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 du skal hværtfall bruke den øverste, og tipper jeg rett, så er det en til PCIe som er samme farge som den øverste, og en lengre ned som er en anna farge. Ett kort skal i den øverste, og hvis du har en slik nvidia bridge, så skal den være akkurat lang nokk fra skjermkort til skjermkort.... Lenke til kommentar
jonasfd Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Den i midted skal være ledig, så bruk det øverste, og nederste. Bedre luftflyt mellom kortene dine, de blir veldig varme når de står ilag. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Da har jeg i grunnen fått svar på alt jeg trenger å vite. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå