mcgroven Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noel Gallagher i Oasis har meninger om alt, det gjelder også spill. Les mer Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 "Oasis-stjerne liker Guitar Hero" Huff, der var kunnskapen min om verden endelig fullkommen. Seriøst, hvorfor legge ut slike agurk nyheter? Skal vi få vite hva spill Britney Spears liker i morgen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Legg ut at Andreas Thorkildsen spiller XBox 360 mens dere er igang? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nå venter jeg bare på Guitar Hero: Oasis og jeg skal bli med på sjangern med engang Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Litt av poenget her er jo at Noel tidligere har vært veldig krass mot spill. Nå har han endret litt standpunkt, og det er tross alt interessant å se hvordan superstjerner forholder seg til vårt medium. Dessuten fortjener det andre sitatet å bli delt med våre lesere, synes jeg. Hvis Britney avslører at hun spiller Age of Conan i morra, kjører vi kanskje sak, ja. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er vel de som ikke vil definere det å få en lyssabel opp bak, som vold. Men det er en annen, og større, diskusjon Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 "– Jeg tar heller den spillsjangeren enn en der man får hodet sitt kuttet av med et samuraisverd mens en goblin tar deg oppi rumpa med en laser. Skjønner du hva jeg mener?" Herlig kommentar Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg gir ganske simpelt F i hva den drittsekken skulle si og mene. Litt morsomt innspill, da. "Skjønner du hva jeg mener?" Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Og sangene fra Oasis som er såå kjedelige å spille på Rock Band.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg